اخبار لوازم خانگی

جلسه بررسی مسائل پست استان فارس در حوزه مبارزه با قاچاق برگزار شد

دبیرخانه کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه قاچاق کالا و ارز استان فارس برگزاری جلسه تخصصی بررسی مسائل و مشکلات پست در حوزه مبارزه با قاچاق کالا و ارز در این استان خبر داد.

admin | 7 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، در این جلسه که با حضور دبیر کمیسیون استان، رئیس پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان، مدیرکل پست استان، مدیر نظارت بر مواد غذایی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان و نمایندگان تعزیرات حکومتی استان، اداره کل گمرکات استان و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان برگزار شد، نمایندگان دستگاه های مربوطه به بیان مشکلات در این حوزه پرداختند.
سید احمد احمدی زاده، دبیر کمیسیون کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان فارس با اشاره بر تفاهم نامه‌ی منعقد شده بین ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز و شرکت پست ج.ا.ا ، بر اجرای تفاهم نامه مذکور تاکید کرد .
وی با بیان اینکه فرستنده محموله های پستی به عنوان صاحب کالا شناخته می شود، افزود: در صورت هرگونه مشاهده تخلف در این خصوص برخورد قانونی صورت می‌گیرد.
احمدی زاده ضمن تاکید بر اطلاع رسانی های لازم توسط کلیه دفاتر پست استان، ادامه داد: کارگاه آموزشی در خصوص آشنایی بیشتر کلیه کارکنان و دفاتر پستی استان با قوانین و مباحث مرتبط با قاچاق کالا و ارز توسط دستگاه های مربوطه برگزار می‌شود.

نظر شما چیست؟