اخبار لوازم خانگی

خرید کالاهای با کیفیت ایرانی از طریق حذف کالاهای قاچاق میسر می شود

نماینده اتاق اصناف ایران در استان خوزستان (شهرستان ماهشهر) گفت: با حذف کالاهای قاچاق ، برای خرید کالاهای ایرانی می توان از طریق فرهنگ سازی و البته با ارتقاء کیفیت تولیدات اقدام کرد.

admin | 7 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، لطف الله اصلاحیان افزود: در سیاست های ابلاغی اقتصاد مقاومتی بر ضرورت حمایت و تقویت از توانمندی های داخلی تاکید شده لذا با حرکت به سمت سرمایه گذاری برای تولید محصولات مورد نیاز در داخل کشور می توان زمینه افزایش تولید و اشتغال را فراهم کرد.
وی ادامه داد: در شرایط فعلی باید از واردات کالاهای واسطه ای و مصرفی غیرضرور جلوگیری شود تا تولید داخلی توان رقابت و رشد را داشته باشد.
اصلاحیان تاکید کرد: لازم است توان و دانش نیروهای متخصص و نخبه کشور برای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی بکار گرفته شود چون اکنون بسیاری از قدرت‌های اقتصادی جهان جایگاه امروز خود را با تکیه بر داشته‌ها و ظرفیت‌های بومی خود به‌دست آورده‌اند‌.
اصلاحیان حمایت و تقویت بنگاه های کوچک و متوسط در کشور را ضروری دانست و گفت: قابلیت‌ نیروی‌انسانی کشور بسیار زیاد است و باید فرهنگ بکارگیری این افراد را در جامعه نهادینه و از آنان حمایت کرد.
وی همچنین ترغیب مردم به خرید کالای ایرانی را حائز اهمیت دانست و افزود: تا زمانی‌که محصول تولیده شده به فروش نرسد، چرخه تولید کامل نمی‌شود به همین دلیل یکی از اقدامات اساسی نهادینه کردن فرهنگ خرید کالای ایرانی بخصوص دانش‌بنیان است.

نظر شما چیست؟