اخبار لوازم خانگی

فرماندار آزادشهر به فرهنگ سازی برای خرید کالای داخلی تاکید کرد

فرماندار آزادشهر با اشاره به پیامدهای منفی خرید و مصرف کالاهای خارجی بر تولیدات داخلی و افزایش بیکاری، بر لزوم فرهنگ سازی برای خرید کالاهای داخلی به جای کالاهای خارجی در جامعه تاکید کرد.

admin | 7 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، به نقل از پایگاه خبری فرمانداری آزادشهر، حبیب شفائی نوده در جلسه کمیسیون قاچاق کالا و ارز این شهرستان، اظهار داشت: تعطیلی واحدهای تولیدی و به تبع آن بیکاری، دو پیامد مهم و نامطلوب مصرف کالاهای خارجی و قاچاق کالا است که باید مورد توجه جدی مردم قرار گیرد.
وی گفت: خرید کالای خارجی با باور عمومی مردم آمیخته شده که برای تغییر آن و تبدیل فرهنگ عمومی به باور و خرید بیشتر کالای داخلی اقدام شود تا درسایه آن ضمن جلوگیری از تعطیلی واحدهای تولیدی، اشتغال موجود نیز حفظ شود.
شفائی نوده اضافه کرد: خرید کالای قاچاق به تحقق اهداف و سناریوی ضد ایرانی استکبار جهانی که همان ضربه زدن به اقتصاد کشور است، کمک می کند.
بحث و تبادل نظر درخصوص راهکارهای فرهنگ سازی برای خرید کالاهای داخلی به جای کالای قاچاق و پیگیری و بررسی مصوبات جلسه قبل از دیگر برنامه های جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان آزادشهر بود که روز گذشته برگزار شد.
شهرستان آزادشهر با افزون بر 92 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.

نظر شما چیست؟