اخبار لوازم خانگی

افزایش ورود قانونی تلفن همراه با اجرای طرح رجیستری

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان تهران گفت: تقاضا برای ثبت قانونی ورود تلفن همراه به کشور افزایش یافته است.

admin | 7 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»،

ابراهیم درستی رئیس اتحادیه صنف فروشندگان دستگاه صوتی و تصویری در گفتگو با خبرنگار صنعت، تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: اجرای طرح ریجستری تلفن همراه یکی از راه های بازدارنده ورود کالای قاچاق به کشور است، ضمن آنکه برای اثر گذاری هر چه بیشتر این طرح باید اپراتورها هماهنگی های لازم با یکدیگر را داشته باشند.

وی اعمال نظارت دقیق بر مبادی ورودی کشور را امری مهم خواند و گفت: با کنترل دقیق بر مبادی و گلوگاه های اصلی باید از قاچاق تلفن همراه به سطح عرضه جلوگیری شود تا نگرانی و تنش شبکه توزیع به حداقل  امکان برسد.

رئیس اتحادیه صنف فروشندگان دستگاه صوتی و تصویری با اشاره به اینکه اجرای هرچه سریع تر این طرح از سوی مسئولان سازمان مقررات درحال پیگیری است،تصریح کرد: اجرای این طرح می تواند با افزایش درخواست برای ثبت قانونی تلفن همراه مواجه شود.

99 درصد کالاهای قاچاق، مجوز دارند

علی اکبر پوراحمدنژاد دبیر کمیسیون مبارزه باقاچاق کالا و ارز استان تهران گفت:اجرای پایلوت طرح رجیستری، افزایش درخواست برای ثبت قانونی تلفن همراه را به دنبال داشته است و این امر نوید دهنده اجرای موفق این طرح در آینده است.

 

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، وی در ادامه افزود:99 درصد کالاهای قاچاق وارد شده به کشور، کالاهای مجوز دار محسوب می شوند و این امر نشان دهنده ضرورت کنترل دقیق مبادی ورودی کشور است.

 

پوراحمدنژاد اذعان داشت: جلوگیری از ورود کالای قاچاق نیازمند یک عزم ملی در بین مسولان و مردم است.

نظر شما چیست؟