اخبار لوازم خانگی

عزم مسؤولان گچساران برای برخورد جدی با قاچاق کالا/ کشف 27 میلیارد ریال کالای قاچاق از ابتدای امسال

ال کا ایران : در نشست مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مسؤولان گچساران از عزم خود برای برخورد جدی با قاچاق کالا و ارز خبر دادند.

admin | 7 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، بعد از ظهر امروز جلسه ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز با حضور فرماندار و روسای ادارات در سالن فرمانداری برگزار شد.

در این نشست عبدالرحیم رحیمی اظهار کرد: منویات مقام معظم رهبری در بخش مبارزه با قاچاق کالا و استفاده از تولیدات داخلی و ایرانی باید سرلوحه کار مسؤولان قرار گیرد و همه وظیفه داریم برای تحقق شعار سال (اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل) تلاش کنیم.

فرماندار گچساران ادامه داد: باید در جامعه فرهنگ استفاده از کالاهای داخلی را ترویج دهیم.

رحیمی افزود: کالای قاچاق علاوه بر آسیب رساندن به عرصه اقتصاد در بعد اجتماعی سبب برهم زدن نظم اجتماعی در جامعه می‌شود.

در ادامه رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان گچساران در این نشست اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون 105 پرونده در خصوص قاچاق کالا و ارز در شهرستان مورد بررسی قرار گرفت که 101 پرونده مختومه شده و 25 مورد در دست بررسی است.

ارسلان عباسی با بیان اینکه آمار قاچاق کالا در شهرستان گچساران بالاست، تصریح کرد: شهرستان گچساران به دلیل اینکه شاهراه استان‌های فارس،خوزستان و بوشهر است موجب شده که آمار قاچاق کالا افزایش پیدا کند.

وی ادامه داد: قاچاق ارز در شهرستان گچساران وجود ندارد و تنها به دلیل اینکه شهرستان گچساران در مجاورت شهرهای گناوه و دیلم است و گچساران در مسیر عبور این شهرستان‌ها قرار گرفته برخی مشکلات وجود دارد.

فرمانده نیروی انتظامی گچساران هم در این نشست اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون به میزان 100 میلیون تومان ال‌سی‌دی و تعدادی ماهواره کشف و ضبط شده است.

سید محمد موسوی ادامه داد: این محموله شامل 38 دستگاه تلویزیون از 2 دستگاه خودروی سواری کشف و ضبط شده است.

وی خاطرنشان ساخت: بیش از 27 میلیارد ریال از ابتدای امسال کالای قاچاق در شهرستان گچساران کشف و ضبط شده است.

نظر شما چیست؟