اخبار لوازم خانگی

۹ لوازم خانگی جدید که در خانه های ۲۰۱۷ می درخشند!

ما در آینده زندگی متفاوت و راحتی همراه با تکنولوژی به روز در پیش داریم و این موفقیت شامل خود ما و خانه هایمان می شود. ما برای شما محصولات و لوازم جدید را معرفی می کنیم که در سال ۲۰۱۷ در تکنولوژی خانه به کمکتان می آیند:

admin | 7 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»،

تلویزیون 4K در دکوراسیون داخلی منزل

۱-    وارد عصر تلویزیون های ۴K می شنویم.

تلویزیون های نسل جدید با نام تلویزیون ۴K در اصل نوعی از صفحه های نمایش هستند که کیفیتی ۴ برابر تلویزیون های اچ دی HD دارند. تعداد پیکسل های موجود در این صفحه نمایش از طول و عرض دو برابر و فشرده شده و به ۱۰۸۰ پیکسل می رسد. به طبع کیفیت تصویر از وضوح بیشتری برخوردار خواهد بود. با توجه به اینکه این نوع از صفحه های نمایشگر آخرین تکنولوژی تولید شده هستند تا به حال قیمت بالایی داشتند ولی خوب است بدانید که در سال جدید قیمت آنها کاهش پیدا می کنند.

استفاده از غذاساز هوشمند با تکنولوژی در دکوراسیون آشپزخانه

۲- غذا بطور خودکار می پزد.

نسل جدید لوازم برقی آشپزخانه مانند آرام پز، کتری برقی و قهوه ساز به سیستم وای فای وصل خانه می شوند. در این حالت شما می توانید آنها را از طریق اپلیکیشن و نرم افزارهایی که روی گوشی موبایل نصب کرده اید، کنترل کنید. تصور کنید: قهوه ساز را در حالی که هنوز در تخت خواب هستید، روشن می کنید. قهوه آماده منتظر شما است تا از خواب بیدار شده و در برنامه روزانه خود رفتن به آشپزخانه را اجرا کنید. آرام پز و غذا ساز بدون سوزاندن غذا، وعده غذایی خوشمزه و خوب پخته شده را در مقابل شما می گذارد!

یخچال هوشمند با قابلیت عکس گرفتن از مواد غذایی

۳- یخچال می داند چه مواد غذایی درون خود دارد.

یکی از یخچال های جدیدی که شرکت سامسونگ عرضه کرده است، با قابلیت جدیدی شما را غافلگیر می کند. این یخچال زمانی که در یخچال را ببندید، از فضای درونی آن عکس می گیرد. زمانی که می خواهید از مقدار مواد غذایی خود در محتویات یخچال مطلع شوید، امکان مشاهده عکس گرفته شده از طریق گوشی هوشمند شما وجود دارد. در آینده نه چندان دور یخچال به شما می گوید که چه مدتی است سبزیجات را نگه داشته اید!

پریز هوشمند در طراحی فضای داخلی آشپزخانه

۴- پریز هوشمند فضای داخلی خانه

بگویید که می خواهید چراغ اتاق را روشن کنید تا فضای داخلی قبل از بازگشت شما به خانه روشن شود. در تخت خواب هستید و متوجه می شوید تلویزیون روشن مانده است. می توانید پریز هوشمند را از طریق اپلیکیشن های گوشی همراه کنترل کنید. دیگر نیازی نیست در خانه راه بیفتید و کلید برق را روشن یا خاموش کنید.

امنیت فضای داخلی خانه برای کودک با پریز هوشمند

۵- پریز هوشمند امنیت را به منزل می آورد.

خروجی برق امن فقط در صورتی که دو شاخه و سیم برق وسیله ای درون آن قرار بگیرد، جریان برق را وصل می کند. با تکنولوژی جدید خیالتان راحت باشد که اگر انگشت کوچک فرزند شما درون پریز هوشمند قرار گیرد، الکتریسیته ای در آن جریان پیدا نمی کند. پریز هوشمند این امکان را نیز دارد که اگر دود یا دی اکسید کربن در فضای داخلی خانه وجود داشته باشد، شما را آگاه کند تا بتوانید اقدامی انجام دهید و راحت تر تنفس کنید.

تعمیر وسایل برقی خانه از طریق سیستم جدید تکنولوژی

۶- وسایل برقی می توانند خود را تعمیر کنند.

در نهایت وسایل تکنولوژیک می توانند با متخصصین فنی تعمیرات در رابطه با قسمت هایی که نیاز به تعویض دارند ارتباط برقرار کنند.

سیستم مرکزی هوشمند در طراحی داخلی خانه و آشپزخانه

۷- زمانی که می خواهید وسایل را روشن کنید.

سیستم جدید تکنولوژی که با استفاده از صوت فعال می شوند، به شما این اجازه را می دهند که برخی از وسایل را با کمک اپلیکیشن های مخصوص کنترل کنید. سیستم کنترل مرکزی خانه با این تکنولوژی از طریق صدای شما فعالیت می کنند.

لباسشویی دو قلو در برای کاهش مصرف برق و انرژی

۸- خشکشویی و لاندری نمی ترسید.

در سیستم جدید شستشوی دوقلوی ال جی، دو لباسشویی به شکل یک لباسشویی معمول در کنار ماشین لباسشویی کوچک در یک مجموعه قرار دارند. در این سیستم در زمان و هزینه صرفه جویی می کنید به این صورت که نیازی نیست برای یک دست لباس خود یا لباس های کودکتان از دور کامل لباسشویی حجم بالا استفاده کنید؛ در این صورت لباسشویی کوچک به کمک شما می آید.

مت یوگا با سیستم هوشمند برای اصلاح حرکات

۹- مت هوشمند یوگا شما را اصلاح می کند.

مت هوشمند در تکنولوژی جدید به شما خواهد گفت کدام حرکت و ورزش ها را نادرست انجام می دهید و نیازمند اصلاح آن هستید. می توانید آن را تنظیم کرده و از طریق اپلیکیشن مخصوص که نصب می شود، حرکات انجام شده را مشاهده کنید.

 

 

منبع : چیدانه

نظر شما چیست؟