اخبار لوازم خانگی

سامسونگ در پی بازسازی سرویس پیام های متنی است

سامسونگ قصد تغییر و بازسازی ارسال پیام های متنی را دارد

admin | 7 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، سامسونگ الکترونیکس به تازگی شرکت مخابراتی NewNet Communication Technologies مستقر در کانادا را به تملک خود درآورده است. این شرکت به لطف همکاری با NewNet Communication Technologies سرویس های ارتباطاتی غنی را به مرحله اجرا در آورده است.

این کمپانی بعنوان پیشرویی در ارائه خدمات و زیر ساخت های RCS جهان فعالیت می کند. به گفته سامسونگ با خرید امتیاز این شرکت که شبکه های موبایلی آن موجبات انتقال سرویس و شبکه های مبتنی بر IP را فراهم می کند تعهد خود را به سرویس RCS تحکیم می بخشد.

به عبارتی دیگر از سرویس RCS بعنوان نسل بعدی پیام های متنی یاد می شود که قابلیت و امکانات ویژه ای از جمله سرویس ارسال پیام همتراز با برنامه های جانبی پیام رسانی مانند واتزاپ و فیس بوک ارائه می دهد.

در واقع سرویس های پیام رسانی مخابراتی امکانات جدیدی مانند مشاهده تایپ کردن مخاطب، دریافت اعلانیه پیامک جدید، چت گروهی بهبود یافته و همچنین قابلیت به اشتراک گذاری تصاویر با کیفیت بالا را به ارمغان آورده است.

به گفته سامسونگ این مالکیت آن ها را قادر می سازد تا سرویس های سازگار با سرور و تعاملی برای اپراتورهای موبایلی ارائه دهند که به زیر ساخت های RCS خود دسترسی ندارند.

برخلاف دیگر اپ های پیام رسانی که کاربر را محدود کرده است، امکان ارتباط  در شبکه پیام رسانی از طریق دستگاه های مبتنی بر RCS و دستگاه های SMS را برای کاربران را فراهم می کند.

شرکت NewNet Canada پس از به پیوستن به شرکت های زیر مجموعه سامسونگ به فعالیت مستقل خود زیر نظر سامسونگ الکترونیکس کانادا ادامه خواهد داد . هنوز اطلاعاتی از جزییات این معامله افشا نشده است.

نظر شما چیست؟