اخبار لوازم خانگی

سامسونگ در پی راه اندازی اتاق خبر اختصاصی در کشورهای جهان

سامسونگ از راه اندازی یک اتاق خبر اختصاصی برای هوادارن خود در آلمان خبر داد

admin | 7 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، سامسونگ امروز اعلام نمود قصد دارد یک اتاق خبر جدید برای طرفداران وفادار خود در کشور آلمان دایر کند. درواقع غول فناوری کره ای در نظر دارد تا با بهره برداری از یک درگاه آنلاین نقطه نظرات این شرکت در مورد کسب کار، فعالیت های شهروندی، اخبار شرکت و رویدادهای معرفی محصولات جدید در کشور آلمان را به اشتراک بگذارد.

البته این خبر تعجب همگان را برانگیخت و این سوال برای ما ایجاد شد که چرا پیشتر از این سامسونگ به فکر تاسیس اتاق خبر در کشور آلمان نیفتاده بود. سامسونگ به مدت سی سال است که در مقر اصلی خود واقع در منطقه Rhine-Main شهر فرانکفورت مشغول فعالیت است و طی این مدت به یکی از 5 بازار بزرگ اصلی در جهان تبدیل شده بود.

بدنبال راه اندازی اتاق های خبر در کشورهای برزیل، کره، هند، ویتنام و ایالات متحده، این هفدمین اتاق خبر اختصاصی سامسونگ در جهان است که توسط سامسونگ تاسیس می شود.

گویا غول فناوری کره ای قصد دارد تا در سال آینده نسخه های بیشتری از این درگاه را منتشر کند تا مطالب خود را به صورت روزانه در مناطق جغرافیایی مختلف با کاربران خود به زبان های گوناگون به اشتراک بگذارد.

نظر شما چیست؟