اخبار لوازم خانگی

معاون دادگستری بوشهر: انبارهای کالای غیرمجاز برای دریافت مجوز اقدام کنند

معاون اجتماعی و پیشگیری از جرم دادگستری استان بوشهر گفت: انبارهای کالا دراین استان که به صورت غیرمجار فعالیت می کنند، باید برای دریافت مجوز به سازمان صنعت، معدن و تجارت این استان مراجعه کنند.

admin | 7 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، عباس کشاورز در پنجمین کارگروه پیشگیری از قاچاق کالا و ارز استان بوشهر افزود: هم اکنون برخی انبارهای نگهداری کالا در این استان بدون مجوز فعالیت می کنند که مغایر با قانون است و باید در این ارتباط مجوز فعالیت داشته باشند.
وی اضافه کرد: در جلسه آینده این کارگروه از همه دستگاههای اجرایی مرتبط با قاچاق کالا دعوت شده و مصوبه برخورد با انبارهای بدون مجوز به صورت رسمی ابلاغ و پس ازآن برخورد های قانونی با آنها صورت خواهد گرفت.
کشاورز ادامه داد: یکسری انبارهای مخفی کالا در استان بوشهر شناسایی شده اند که باید هم انبارها و هم کالاهای آنها نیز شناسه دار و کالاهای قاچاق از غیر قاچاق و تاجران نیز از قاچاقچیان مشخص شوند.
وی بیان کرد: هم اینک آمار دقیق و مشخصی از انبارهای غیر مجاز کالا در استان وجود ندارد و باید خرده فروشی ها در شهرستانها نیز شناسایی شوند.
کشاورز گفت: هم اکنون مشخص نبودن کالاهای با شناسه و قاچاق از یکدیگر، باعث مشکل شده است که در مورد لوازم خانگی این مشکلات حادتر است.

نظر شما چیست؟