اخبار لوازم خانگی

گروه آزمایش در نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی غرفه دار شد

پس از پیگیری های گروه آزمایش و صحبت های صورت گرفته، جناب دکتر انصاری علیرغم تمام محدودیت های موجود، غرفه ای را برای آزمایش در نظر گرفتند تا آزمایش نیز از حضور در نمایشگاه بین المللی باز نماند.

admin | 7 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، چندی پیش ال کا ایران خبری مبنی بر عدم حضور گروه آزمایش در نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی به دلیل در اختیار قرار نگرفتن غرفه در این نمایشگاه، منتشر کرد.

در این خصوص مدیرعامل گروه آزمایش در گفتگو با خبرنگار «ال کا ایران» ضمن تشکر از دبیر کل انجمن لوازم خانگی ایران اعلام کرد : پس از پیگیری های گروه آزمایش و صحبت های صورت گرفته، جناب دکتر انصاری علیرغم تمام محدودیت های موجود، غرفه ای را برای آزمایش در نظر گرفتند تا آزمایش نیز از حضور در نمایشگاه بین المللی باز نماند.

یوسفی در ادامه افزود : طی گفتگوی تلفنی که با دکتر انصاری داشتیم ایشان با جدیت تمام پیگیر حضور آزمایش در این نمایشگاه بودند که خدارو شکر این مهم صورت گرفت.

مدیرعامل آزمایش بیان داشت : انتظار می رفت به رغم صحبت های مسئولین در خصوص حمایت از تولید داخل، غرفه آزمایش در جایگاه بهتری قرار گیرد که متاسفانه به این شکل نشد.ولی با توجه به اولین حضور آزمایش در نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی ایران که البته در لحظات آخر موفق به اخذ غرفه شده ایم، باز جای شکرش باقی است که حضور داریم.

وی ادامه داد : برندهایی نظیر آزمایش که دارای قدمت می باشند می بایست مورد توجه بیشتر دولت و مسئولین قرار گیرند.اگر قرار است در ادامه روند اصل 44 قانون اساسی مبنی بر خصوصی سازی گام برداریم، نباید سایه حمایتی دولت آن هم در شروع راه، از سر تولیدکنندگان داخلی کم شود.

یوسفی افزود : رقابت بخش خصوصی در جهت افزایش تولید داخلی و حضور در بازرهای منطقه و جهانی نیازمند حمایت است.این حمایت مختص یک شخص و یا یک نهاد نیست چنانکه همه باید دست به دست هم دهیم تا تولیدات داخلی جان دوباره ای بگیرند.

مدیرعامل آزمایش با اشاره به قدیمی بودن خطوط تولید برخی از برندهای تولید کننده ی داخلی بیان کرد : به واقع کارخانجاتی که قدمتی 60 ساله را یدک می کشند از خطوط تولید خوبی بهره نمی برند.بخش خصوصی با عشق به تولید و اشتغال پا به عرصه گذاشته و می بایست در این راستا از تسهیلات بانکی و حمایتی برخوردار شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد : اگر بنا به افزایش اشتغال و کمک در جهت خصوصی سازی داریم باید قدم های محکمتری برداشته شود تا بخش خصوصی، میل بیشتری در جهت حضور پر رنگتر، داشته باشد.

نظر شما چیست؟