اخبار لوازم خانگی

اپلیکیشن Gear Manager برای iOS

اپلیکیشن Gear Manager برای iOS در اینترنت رویت شد

admin | 7 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»،

فایل IPA که گفته می شود نسخه نهایی اپلیکیشن Gear Manager برای iOS به تازگی برای دانلود در دسترس قرار گرفته است. دارندگان اسمارت واچ های Gear S2 و Gear S3 می توانند با دانلود فایل و نصب آن بر روی آیفون های مجهز بهiOS 8.4 یا بالاتر از این قابلیت بهره مند گردد.

شایان ذکر است از آنجایی که نسخه بتای این نرم افزار منتشر شده، ممکن است چندین باگ را با خود به همراه داشته باشد. اما ایده کلی از طرحی که در نهایت در فروشگاه App Store رونمایی می شود را به ما می دهد.

در صورتی که به نصب نسخه آزمایشی این نرم افزار بر روی آیفون خود تمایل دارید، کافیست با دانلود فایل IPA این اپلیکیشن از طریق کامپیوتر خانگی این کار را انجام داده و سپس با اتصال گوشی به پی سی با استفاده از آیتیون آن ها را همگام سازی کنید.

حالا با انجام ریست فکتوری اسمارت واچ گلکسی اس2 یا اس3، فعال کردن بلوتوث، اپلیکیشن Gear Manager را با دستگاه آیفون خود همگام سازی کنید.

برخی از کاربران متوجه شدند تنها میزان محدودی از واچ فیس ها و اپلیکیشن ها قابل نصب بر روی این گجت پوشیدنی بودند. انتظار می رود پس از عرضه رسمی این اپلیکیشن قابلیت های بیشتری برای این ساعت منتشر شود.

نظر شما چیست؟