اخبار لوازم خانگی

کشف یک میلیاردو 860 میلیون ریال کالاهای قاچاق در فارس

معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس اعلام کرد: ماموران انتظامی شهرستان های مهر، ممسنی و شیراز محموله های قاچاق به ارزش تقریبی یک میلیارد و 860 میلیون ریال کشف کردند.

admin | 7 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران» و به نقل از ایرنا، محموله های کالای قاچاق به ارزش یک میلیارد و 500 میلیون ریال از دو دستگاه خودرو در مُهر کشف شد.
سرهنگ غلامرضا فرمانی فرمانده انتظامی مُهرگفت:ماموران انتظامی این شهرستان اقدام به کنترل خودروهای عبوری در جاده های اصلی و فرعی این شهرستان کردند.
وی ادامه داد: ماموران هنگام کنترل خودروها در اطراف بخش گله دار شهرستان مهر، به یک دستگاه تریلی شک بردند و آن را متوقف که در بازرسی از آن 20 تن و 800 کیلو گرم برنج خارجی قاچاق به ارزش 800 میلیون ریال کشف کردند.
فرمانی گفت: در عملیات دیگری ماموران در بخش اسیر شهرستان مهر موفق شدند یک دستگاه تریلی حامل برنج را شناسایی، متوقف و در بازرسی از این خودرو 15 تن و 820 کیلو گرم برنج خارجی قاچاق به ارزش 700 میلیون ریال کشف کنند.
در این رابطه هردو خودرو توقیف و به پارکینگ منتقل شد و رانندگان نیز با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.
همچنین فرمانده انتظامی شهرستان نورآباد ممسنی گفت: یک محموله پتوی قاچاق به ارزش 110 میلیون ریال از یک دستگاه خودرو پژو 405 کشف شد.
سرهنگ محمد عبادی نژاد افزود: ماموران انتظامی ممسنی،اقدام به کنترل خودروهای عبوری در اطراف این شهرستان کردند که راننده یک دستگاه خودرو سواری پژو 405 مشکوک، بدون توجه به فرمان ایست ماموران اقدام به فرار کرد.
فرمانده انتظامی شهرستان نورآباد ممسنی اظهار کرد: پس از مسافتی تعقیب و گریز، خودرو متوقف و در بازرسی از آن 86 تخته پتو خارجی قاچاق به ارزش 110 میلیون ریال کشف شد.
عبادی نژاد گفت: در این رابطه راننده و سرنشین خودرو دستگیر و با تشکیل پرونده، به مراجع قضائی معرفی شدند.
همچنین فرمانده انتظامی شهرستان شیراز گفت: یک محموله چرخ گوشت به ارزش 250 میلیون ریال از یک دستگاه خودرو زانتیا کشف شد.
سرهنگ یوسف ملک زاده افزود:این زانتیای مشکوک در یکی از خیابان های مرکزی شهر شیراز توسط ماموران متوقف و در بازرسی مشخص شد این خودرو حامل 85 دستگاه چرخ گوشت خارجی فاقد مجوز قانونی و گمرکی است.
فرمانده انتظامی شهرستان شیراز با اشاره به دستگیری و معرفی راننده خودرو به مراجع قضائی،‌گفت: ارزش این محموله کالای قاچاق 250 ریال برآورد شده است.

نظر شما چیست؟