اخبار لوازم خانگی

تقاضای تحقیق و تفحص از روند مبارزه با قاچاق کالا و ارز در دستور کار مجلس قرار گرفت

نمایندگان مجلس شورای اسلامی امروز - چهارشنبه - تقاضای تحقیق و تفحص از روند مبارزه با قاچاق کالا و ارز را بررسی می کنند.

admin | 7 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، جلسه علنی امروز مجلس دقایقی پیش به ریاست علی لاریجانی و با حضور 194 نفر آغاز شد.
امیر حسین قاضی زاده عضو هیات رییسه مجلس اعلام کرد: نمایندگان امروز قرار است گزارش کمیسیون اقتصادی مبنی بر رد تقاضاهای تحقیق و تفحص از بررسی روند مبارزه با قاچاق کالا و بررسی سیاست‌های دولت در مقابله با قاچاق و دلایل ناکارآمدی آن در دولت‌های مختلف را بررسی کنند.
وی افزود: نمایندگان مجلس شورای اسلامی همچنین قرار است امروز گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد لایحه موافقتنامه همکاری‌ و کمک متقابل اداری در امور گمرکی بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری کره را رسیدگی کنند.
وی تصریح کرد: گزارش کمیسیون اقتصادی مجلس در مورد لایحه موافقتنامه همکاری و کمک متقابل اداری در امور گمرکی بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری آذربایجان و گزارش این کمیسیون در مورد لایحه موافقتنامه تشویق و حمایت متقابل از سرمایه‌گذاری بین جمهوری اسلامی ایران و ژاپن نیز در دستور کار امروز نمایندگان مجلس قرار دارد.
به گزارش ایرنا، عضو هیات رییسه مجلس خاطرنشان کرد: بررسی گزارش کمیسیون قضایی و حقوقی در مورد لایحه موافقتنامه همکاری در زمینه مبارزه با جرائم سازمان یافته بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری لهستان، گزارش کمیسیون عمران در مورد لایحه اصلاحات پیوست کنوانسیون بین‌المللی ایمنی جان اشخاص در دریا مورخ 1974 (1353) و آیین‌نامه بین‌المللی امنیت کشتی‌ها و تسهیلات بندری (آی. اس. پی.اس) نیز در دستور کار امروز مجلس قرار دارند.
قاضی زاده یادآور شد: گزارش کمیسیون انرژی در مورد لایحه موافقتنامه همکاری بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری آذربایجان در زمینه ادامه ساخت، بهره‌برداری و استفاده از منابع آب و انرژی سدها و نیروگاه‌های برقابی خداآفرین و قیزقلعه‌سی بر روی رودخانه ارس امروز در مجلس رسیدگی می شوند.

نظر شما چیست؟