اخبار لوازم خانگی

جلسه روشنگری و بصیرتی در کارخانه لوازم خانگی پارس

در سومین روز از هفته بسیج جلسه روشنگری و بصیرتی در کارخانه لوازم خانگی پارس برگزار شد.

admin | 7 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، در سومین روز از هفته بسیج در مراسم روشنگری، بصیرتی و گرامیداشت هفته بسیج در کارخانه لوازم خانگی پارس الوند با حضور سرهنگ شیخ جانشین فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) برگزار شد.

وی با اشاره به سخن امام خمینی(ره) در خصوص تشکیل بسیج اظهار کزد: امام با تشکیل بسیج انقلاب اسلامی و کشور را بیمه کردند.

شیخ با تاکید بر اینکه شکل گیری بسیج با اندیشه های ناب حضرت امام  صورت گرفت به گوشه هایی از آخرین پیام امام به مناسبت هفته بسیج اشاره کرد و همگان را به شناخت دشمن فرا خواند.

امام در این پیام آورده اند: “من همواره به خلوص و صفای بسیجیان غبطه می خورم و از خدا می خواهم تا با بسیجیان مشحور گرداند

اگر بر کشوری ندای دلنشین تفکر بسیجی طنین اندازد، چشم طمع دشمنان و جهانخواران از آن دور خواهد گردید و الا هر لحظه باید منتظر حادثه باشیم.

به گزارش بسیج، این مسئول به سخن امام اشاره کرد که فرمودند “اگر مسئولین نظام اسلامی از شما(بسیجیان)غافل شوند، به آتش دوزخ الهی خواهند سوخت.بار دیگر تاکید می کنم که غفلت از ایجاد لشگر بیست میلیونی، سقوط در دام دو ابر قدرت جهانی را به دنبال خواهد داشت.

شیخ در خاتمه تبیین کرد: مصون ماندن از تهدیدات دشمن از برکات بسیج است، بسیج را یکی از برکات جمهوری اسلامی است و نعمت امنیتی که امروز شاهد آن هستیم مدیون این نیرو است،  امروز ملت ما در آرامش، مسیر رشد و تعالی خود را طی می‌کند.

نظر شما چیست؟