اخبار لوازم خانگی

کشف بیش از ۵ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان خراسان رضوی

پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز فرماندهی انتظامی استان خراسان رضوی موفق به کشف حدود ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال انواع کالاهای قاچاق در این استان شد .

admin | 7 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز موفق به  شناسائی باند قاچاق مشروبات الکلی خارجی در شهر مشهد و کشف 900 بطر و قوطی انواع مشروبات الکلی به ارزش یک میلیارد و 50 میلیون ریال از یک باب منزل که به عنوان انبار و محل دپوی کالاهای ممنوعه مذکور مورد بهره برداری قرار می گرفت شدند.
در این رابطه 3 نفر متهم سابقه دار دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.
همچنین مأمورین اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی با شناسائی چند دستگاه خودروی حامل مشروبات الکلی در بزرگراه شهید کلانتری مشهد و ایجاد راه بندان مصنوعی اقدام به توقیف یک دستگاه خودرو حامل مشروبات الکلی خارجی مجهز به سیستم های دود زا و میخ چهارپر نموده که در دو دستگاه خودروی دیگر حامل مشروبات متواری و طی تعقیب و گریزی  خودروها را متوقف کرده و از بازرسی آنها هزار و 100 بطر و قوطی انواع مشروبات را به ارزش دو میلیارد ریال کشف کردند.
متهمین مربوطه دستگیر و همراه پرونده های متشکله در اختیار مراجع قضائی قرار گرفتند .

شناسائی باند قاچاق تجهیزات دریافت از ماهواره در شهر مشهد
با تعقیب و کنترل اعضاء باند توسط نیروهای پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز فرماندهی انتظامی استان محل دپوی کالاهای ممنوعه شناسائی و از بازرسی آنجا تعداد 251 دستگاه رسیور، 100 عدد LNB  و 290 عدد سایر تجهیزات به ارزش 890 میلیون ریال کشف و دو نفر متهمین دستگیر شده در اختیار مراجع قضائی قرار گرفتند .
کشف 36 عدد قلیان الکترونیکی ، هزار و 345 نخ انواع سیگار مخصوص و متعلقات مربوطه و هزار و 100 پاکت سیگار مارلبرو و توتون ، 4 هزار و 697 عدد انواع قرص جنسی و داروهای ممنوعه و مخدره شامل متادون و ترامادول جمعاً به ارزش 188 میلیون ریال از یک باربری در شهر مشهد، از دیگر کشفیات نیروهای پلیس  بود.
همچنین 3 هزار و 750 ثوب البسه مستعمل خارجی و 27 جفت کفش خارجی از دو باب فروشگاه در شهر مشهد و معرفی 2 نفر عرضه کنندگان کالاهای مذکور به تعزیرات حکومتی از دیگر اقدامات ماموران مبارزه با قاچاق بود.
ارزش این کالاهای مکشوفه 640 میلیون ریال بر آورد شده است.
از بازرسی دو باب فروشگاه که پوشاک خارجی را تحت عنوان برند عرضه می کردند نیز تعداد 144 ثوب کاپشن و 719 ثوب شلوار و مانتوی خارجی و از فروشگاهی دیگر 141 عدد باطری خارجی جمعاً به ارزش 723 میلیون ریال کشف و مالکین فروشگاهها به مراجع ذیصلاح معرفی شدند .

نظر شما چیست؟