اخبار لوازم خانگی

توقیف کالاهای قاچاق در چهارمحال و بختیاری هنگام عرضه در بازار

دبیرخانه کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی ونظارت بر مبارزه با قاچاق کالا وارز استان چهار محال وبختیاری از کشف یک میلیارد و ۶۷۰ میلیون ریال لوازم آرایشی و مواد خوراکی خارجی قاچاق حین عرضه در بازار در سطح استان خبر داد.

admin | 7 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، سرهنگ کاویانی، رییس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان چهار محال وبختیاری اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر دپوی مقادیری زیادی لوازم آرایشی قاچاق در یک انبار کالا در قطب صنعتی بروجن برای عرضه در بازار بررسی و موضوع در دستور کار ماموران دایره مبارزه با کالای قاچاق پلیس آگاهی بروجن قرار گرفت.
وی افزود: ماموران پس از بررسی دقیق و اطمینان از صحت گزارش با اخذ مجوز قضایی انبار مورد نظر را مورد بررسی قرار دادند که در همین راستا از این مکان یک هزار و 420 قلم لوازم آرایشی وبهداشتی شامل رنگ مو، کرم پوست، ناخن مصنوعی و… به ارزش یک میلیارد ریال کشف و در این رابطه یک نفر دستگیر شد.
سرهنگ کاویانی ادامه داد: در عملیات دیگری توسط ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی استان با هماهنگی مقام قضایی در بازرسی از یک باب انبار مواد غذایی در شهرستان شهرکرد 8 هزار و530 قلم مواد خوراکی خارجی قاچاق شامل کمپوت، دلستر، روغن، زیتون، قهوه، نسکافه، چای و… به ارزش 670 میلیون ریال حین حمل جهت عرضه در بازار کشف و یک نفر نیز دستگیر شد.
وی در پایان با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضایی از عموم مردم خواست تا فعالیتهای مشکوک در زمینه خرید وفروش، نگهداری و حمل کالاهای قاچاق را به مرکز فوریت‌های پلیسی اطلاع دهند.

نظر شما چیست؟