اخبار لوازم خانگی

گوشی به دست‌ها رکورد خرید آنلاین را شکستند

برای اولین بار در روز جمعه سیاه کاربران گوشی های هوشمند و تبلت ها در مراجعه به سایت های خرید آنلاین از کاربران رایانه های رومیزی جلو زدند.

admin | 7 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، این کاربران رکوردهای قبلی خرید آنلاین در روز جمعه سیاه را هم جابجا کردند و در مجموع برای این کار بیش از یک میلیارد دلار هزینه کردند.

آمار و اطلاعات منتشر شده توسط شرکت ادوبی نشان می‌دهد که خرید آنلاین با استفاده از گوشی و تبلت 1.2 میلیارد دلار از کل خریدهای صورت گرفته در روز جمعه سیاه را به خود اختصاص داده است. این اولین بار است که این رقم از یک میلیارد دلار فراتر می رود.

البته درصد خریدهای نهایی شده با استفاده از گوشی هنوز کمتر از درصد خریدهای نهایی شده با استفاده از رایانه های شخصی است و به حدود 36 درصد می رسد. ارزش کل خریدهای آنلاین در روز جمعه سیاه بالغ بر 3.34 میلیارد دلار بوده است.

55 درصد از کل بازدید از سایت های خرید آنلاین در روز جمعه سیاه مربوط به کاربران گوشی ها و تبلت ها و باقی مانده مربوط به کاربران رایانه های رومیزی بوده است. لذا به نظر می رسد اکثر کاربران اگر چه از گوشی برای مراجعه به این سایت ها استفاده کرده اند، اما ترجیح داده اند برای خرید کردن از رایانه های شخصی استفاده کنند.

همچنین محبوب ترین کالاهای خریداری شده در دنیای فناوری عبارت بوده اند از آی پد، تلویزیون های 4K سامسونگ، رایانه های مک بوک، تلویزیون های ال جی و کنسول بازی ایکس باکس.

نظر شما چیست؟