سایر خبرها

اپلیکیشن سرعت سنج برای Gear S3 منتشر شد

سامسونگ ساعت هوشمند Gear S3 را وارد بازار چندین کشور جهان کرده است. جدیدترین ساعت هوشمند این شرکت مجهز به اتصال GPS داخلی خواهد بود. هفته گذشته به روز رسانی های جزیی نرم افزاری برای این دستگاه منتشر شد که قابلیت پشتیبانی از سرعت سنج را نیز به این دستگاه اضافه کرده است. حالا سامسونگ یک اپلیکیشن سرعت سنج مستقل برای Gear S3 منتشر کرده است.

admin | 7 سال قبل

به گزارش پایگاه خبریلوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، سامسونگ ساعت هوشمند Gear S3 را وارد بازار چندین کشور جهان کرده است. جدیدترین ساعت هوشمند این شرکت مجهز به اتصال GPS داخلی خواهد بود. هفته گذشته به روز رسانی های جزیی نرم افزاری برای این دستگاه منتشر شد که قابلیت پشتیبانی از سرعت سنج را نیز به این دستگاه اضافه کرده است. حالا سامسونگ یک اپلیکیشن سرعت سنج مستقل برای Gear S3 منتشر کرده است.

این اپلیکیشن تحت عنوان “Speedometer for Gear” که با ساعت هوشمند Gear S3 سازگار است ابتدای امروز به طور رسمی توسط سامسونگ منتشر شد. این اپلیکیشن با بهره گیری از GPS اسمارت واچ  Gear S3، سرعت کاربر را در لحظه محاسبه و اطلاعات بدست آمده را به گوشی وی ارسال می کند.

این اپلیکیشن همچنین داده های بدست آمده را به صورت یک نمودار گرافیکی بالاترین و پایین ترین سرعت را نشان می دهد و همچنین از داده های قبلی بک آپ می گیرد.

سامسونگ سنتر شما را در جریان آخرین اخبار روز دنیای سامسونگ قرار می دهد.

 

نظر شما چیست؟