اخبار لوازم خانگی

شرکت ال‌جی الکترونیکس رئیس بخش موفق لوازم خانگی خود را به سمت مدیر کل ال‌جی ارتقا داد

ارتقای جو سئونگ جین در بین ۵۸ ارتقا شغلی مدیران ارشد اجرایی ال‌جی در راستای تجدید قوا برای چالش‌های پیش رو در سال ۲۰۱۷

admin | 7 سال قبل

به گزارش پایگاه خبریلوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، ال‌جی به تازگی اعلام کرده است که جو سئونگ-جین، ریاست بخش لوازم خانگی و تهویه مطبوع ال‌جی و یکی از اعضای هیات سه نفره مدیران کل ال‌جی تصمیمات مهم کل سازمان، به سمت مدیر کلی منتصب شد و این ارتقای شغلی فوراً اعمال گردید. مسئولیت آقای جو شامل تمامی بخش‌های تجاری ال‌جی الکترونیکس، اعم از شرکت لوازم خانگی و تهویه مطبوع، ارتباطات موبایل، صوتی تصویری و قطعات خودرو و نظارت بر ۱۲۰ بخش عملیاتی در سراسر دنیا، می‌شود.

آقای جو در سال ۱۹۷۶ به شرکت گلدستار پیوست و عضو تیم تولید اولین ماشین لباسشویی ال‌جی در سال ۱۹۸۰ شد. قبل از اینکه وی به سمت ریاست لوازم خانگی و تهویه مطبوع در سال ۲۰۱۵ برسد، رئیس بخش ماشین‌های لباسشویی ال‌جی بود. در سال ۲۰۰۷، آقای جو جایزه Bronze Tower Order of Industrial Service Merit را از دولت کره برای همکاری ارزشمند در تولید فناوری‌های جدید و صنعت کره دریافت کرد. به تازگی، او یکی از افراد کلیدی در حرکت ال‌جی به سوی لوازم خانگی پرمیوم، معرفی برند LG SIGNATURE و لوازم خانگی توکار آشپزخانه Signature Kitchen Suite و همین طور پایه‌ریزی برای تجارت آینده در زمینه‌های اینترنت اشیا و خانه هوشمند نقش مهمی را ایفا کرده است.

هیئت مدیره ال‌جی به جای آقای جو، سانگ دای-هیون، رئیس فعلی منطقه CIS و ال‌جی روسیه، را به عنوان رئیس شرکت لوازم خانگی و تهویه مطبوع برگزید. آقای سانگ ۳۳ سال است که در ال‌جی کار می‌کند و تقریباً در تمامی بخش‌های اصلی خط تولید محصولات لوازم خانگی و تهویه مطبوع، شامل دستگاه‌های تهویه مطبوع، یخچال و لوازم آشپزی نقش مدیریتی داشته است. وی از سال ۲۰۱۲ به سمت ریاست منطقه CIS و روسیه منتصب شده و مسئول رشد موفقیت‌آمیز ال‌جی در این منطقه طی دوران اقتصادی چالش‌انگیز بوده است.

علاوه بر ارتقای شغلی آقایان جو و سانگ، ۵ نفر دیگر نیز به مقام معاونت اجرایی، ۱۳ نفر از معاونین اجرایی به سمت معاونت ارشد و ۳۸ نفر دیگر به سمت معاونت جدید منتصب شدند. نقش‌ها و مسئولیت‌های جدید از اول دسامبر ۲۰۱۶، تفویض خواهد شد و رسمیت‌بخشی به این ارتقای شغلی پس از جلسه عمومی سهامداران از اول ژانویه ۲۰۱۷ انجام می‌شود.

نظر شما چیست؟