اخبار لوازم خانگی

نمایشگاه خانه ایرانی، کالای ایرانی، اقتصاد مقاومتی در بجنورد افتتاح می شود

نمایشگاهی با عنوان خانه ایرانی، کالای ایرانی، اقتصاد مقاومتی با ارائه مبلمان، لوستر، لوازم خانگی و فرش ایرانی در بجنورد افتتاح می شود.

admin | 7 سال قبل

به گزارش پایگاه خبریلوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، مردم در مسیر زندگی خود نیازهای فراوانی دارند که برای تامین آن باید کالا تهیه کنند، خیلی روشن است که اگر مردم خرید کالای خارجی را کم کنند و تا حد ممکن از کالاهای ایرانی یا کالاهایی که بخشی از آن در ایران تولید می‌شود، استفاده کنند، بازار کافی برای تولید کننده ایرانی به وجود می‌آید و زمینه رونق یافتن تولید داخلی فراهم خواهد شد. این به معنای ایجاد شغل بیشتر و ارتقای امنیت شغلی در جامعه است.

تاکید بر مصرف کالای ایرانی ، فقط توصیه ای برای مصرف کنندگان نیست . بلکه تولید کننده هم باید با ارائه کیفیت برتر و قیمت پایین تر ، اجاره ندهد که مشتریان به کالای خارجی تمایل پیدا کنند . تولید کننده باید مصرف کننده را محترم بشمارد و کالای مرغوب به اوبدهد و مصرف کننده هم باید تا جنس ایرانی هست ، جنس خارجی نخرد.

البته به این معنای آن نیست که مردم ، چشم بسته کالای نامرغوب و گران بخرند . بلکه منظور این است که مشتریان ضمن خرید کالای داخلی ، عیب و ایراد آن را هم بگیرند ، انتقاد کنند و به تولید کنندگان داخلی برای بهبود کیفیت فشار بیاورند ولی دست از کالای ایرانی برندارند و از سوی دیگر همه دستگاههای اجرایی و تصمیم گیر باید از تولید داخلی و تولید کننده ایرانی حمایت جدی نمایند.

برای توسعه این فرهنگ نمایشگاهی با عنوان خانه ایرانی، کالای ایرانی، اقتصاد مقاومتی  با ارائه مبلمان، لوستر، لوازم خانگی و فرش ایرانی در بجنورد افتتاح می شود، این نمایشگاه 15 آذر ماه افتتاح و تا 19 آذر ماه ادامه دارد.

نمایشگاه روزانه از ساعت 16 ال 22 در محل دهکده مقاومت بسیج بجنورد است و بازدید برای عموم آزاد است.

 

نظر شما چیست؟