سایر خبرها

سامسونگ باتری خودروهای الکتریکی لوسید را تأمین خواهد کرد

کمپانی لوسید موتورز اعلام کرد که گروه سامسونگ وظیفه تأمین سلول‌های باتری لیتیوم یونی برای اولین نمونه تولید آن‌ها را که یک مدل سدان خواهد بود بر عهده گرفته است.

admin | 7 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، کمپانی لوسید موتورز اعلام کرد که گروه سامسونگ وظیفه تأمین سلول‌های باتری لیتیوم یونی برای اولین نمونه تولید آن‌ها را که یک مدل سدان خواهد بود بر عهده گرفته است.

در یک بیانیه، این خودروساز الکتریکی گفته که آن‌ها در همکاری مشترک با سامسونگ نسل جدید سلول‌های استوانه‌ای را توسعه داده‌اند که قادر هستند ظرفیت‌ باتری‌های فعلی را در زمینه‌هایی مانند تراکم انرژی، نیرو، طول عمر و ایمنی به راحتی پشت سر بگذارند.

آلبرتلئو، مدیر بخش تکنولوژی‌های باتری لوسید در این مورد می‌گوید: “من از نتایج همکاری با سامسونگ در توسعه و ساخت سلول‌های جدید که با استانداردهای ما سازگاری دارند بسیار خوشحال هستم. سامسونگ تخصص قوی خود در زمینه شیمی را با داده‌های جهانی عظیم و مدل‌های باتری جدید و مدرن لوسید ترکیب کرده و سلول‌هایی را ساخته که تراکم انرژی بالایی داشته، به آسیب‌های احتمالی مقاوم هستند و از تکنولوژی شارژ سریع بهره می‌برند.”

به گزارش خبرخودرو، اخیراً کمپانی لوسید اولین مدل کانسپت خود را در نمایشگاه خودروی لس آنجلس رونمایی کرد، خودرویی با ابعاد بدنه بسیار کوچک‌تر از مرسدس بنز کلاس اس و بی ام و سری ۷، ولی با کابینی بسیار جادار که توانایی رقابت با این دو مدل آلمانی را دارد. لوسید قصد دارد مدل مذکور را در کارخانه هفتصد میلیون دلاری‌اش در ایالت آریزونا به تولید برساند.

نظر شما چیست؟