اخبار لوازم خانگی

گشایش دوازدهمین نمایشگاه لوازم خانگی ، سیستمهای صوتی و تصویری در رشت

دوازدهمین نمایشگاه لوازم خانگی ، سیستمهای صوتی و تصویری تا 27 آذر ماه در محل دائمی شرکت نمایشگاههای بین المللی استان گیلان با حضور 80 واحد تولیدی از استانهای مختلف کشور برگزار می گردد .

admin | 7 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران» و به نقل پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان  محمد علی نجفی  در حاشیه این بازدید ، نمایشگاهها را فرصتی برای  شناخت مصرف کنندگان با تولیدات و کیفیت محصولات دانست و با بیان اینکه مصرف کنندگان از این فرصت برخوردار نیستند که از تمامی محصولات تولیدی کارخانجات مختلف در مغازه ها بازدید بعمل آورند افزود : برگزاری نمایشگاهها  فرصتی است  تا مصرف کنندگان و حتی عرضه کنندگان از آخرین تولیدات و فرصت هایی که در نظام تولیدی کشور و در صنعت فراهم گردیده مطلع شوند  .

استاندار گیلان دوازدهمین نمایشگاه لوازم خانگی ، سیستمهای صوتی و تصویری را دارای پتانسیل خوبی دانست و افزود : در این نمایشگاه بسیاری از شرکت های توانمند و عمدتاً تولید داخل حضور دارند .

نماینده عالی دولت در گیلان به گفتگوی خود با تولید کنندگان حاضر در این نمایشگاه اشاره کرد و افزود : تولیدکنندگان با حمایت های دولت درصدد هستند تا با بهره گیری از فرصت سال اقتصاد مقاومتی و کار آمد نمودن بخش دانش فنی و استفاده از شرکت های دانش بنیان در جهت خودکفایی گام بردارند .

استاندار گیلان اظهار داشت : با توجه به حضور شرکت های خوب و توانمند در این نمایشگاه مردم عزیز استان و شهر رشت  می توانند  با محصولات تولیدی مختلف آشنا شوند  .

دوازدهمین نمایشگاه لوازم خانگی ، سیستمهای صوتی و تصویری تا تاریخ 27 آذر ماه از ساعت 15 الی 21 در محل دائمی شرکت نمایشگاههای بین المللی استان گیلان در معرض دید علاقمندان خواهد بود .

نظر شما چیست؟