اخبار لوازم خانگی

سامسونگ و تجهیز لپ تاپ های سری 9 به نسل هفتم پردازنده های اینتل

سامسونگ با در اختیار داشتن گستره عظیمی از بازار لوازم خانگی و ماشین آلات صنعتی، و تا حدی به کمک تجارت موبایل به یکی از بزرگترین فعالان حوزه تکنولوژی جهان تبدیل شده و در حال حاضر سومین کمپانی پردرآمد جهان محسوب می شود.

admin | 7 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، اما با این اوصاف هرگز نتوانسته در زمینه پی سی و لپ تاپ موفق باشد و حتی طی ماه های اخیر شنیده می شود که لنوو قصد دارد تجارت کامپیوترهای سامسونگ را خریداری کند.

با این وجود به نظر می رسد کره ای ها قصد دارند سری 9 لپ تاپ های خود را به پردازنده نسل جدید «کیبی لیک» اینتل مجهز کنند.

ساعاتی پیش سامسونگ رسماً خبر داد که مدل های i5 و i7 سری 9 لپ تاپ های این شرکت که به عنوان خانواده سبک، باریک و با عمر باتری بالا شناخته می شوند، ضمن حفظ سایر مشخصات سخت افزاری به زودی از پردازنده نسل هفتم اینتل برخوردار خواهند بود.

notebook_9_13-3_inch_light_titan_4-w600

گفتنی است این مجموعه لپ تاپ های جذاب در دو نسخه 13 و 15 اینچی عرضه شده اند و به ترتیب 800 و 900 گرم وزن دارند. کمپانی سازنده مدعی است باتری این دیوایس در مصرف روزانه تا 7 ساعت دوام خواهد داشت.

به علاوه تمامی پورت های کاربردی مانند 2 عدد USB 3.0، یک عدد USB Type-C، خروجی HDMI و درگاه میکرو SD نیز در کناره های بدنه این لپ تاپ قرار گرفته اند.

تاریخ عرضه و قیمت دقیق این لپ تاپ ها هنوز مشخص نیست، اما یقیناً باید انتظار مبلغی بالاتر از دو مدل 1000 و 1200 دلاری نسل قبلی را داشته باشیم.

notebook_9_light_titan_7-w600

notebook_9_13-3_inch_light_titan_5-w600

منبع: دیجیاتو

نظر شما چیست؟