اخبار لوازم خانگی

موسس نخستین مرکز طراحی تجهیزات مبلمان در نمایشگاه

شرکت پادایران در نمایشگاه بین‌المللی مبلمان اداری حاضر می‌شود.

admin | 7 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت پادایران در زمینه طراحی و تولید مبلمان اداری با بهره‌مندی از تکنولوژی و ماشین‌آلات روز دنیا فعالیت می‌کند.

محصولات شرکت پادیران شامل مبلمان اداری شامل ست مدیریتی، میز کارشناسی، میز کارمندی، میز کارگروهی، میز کنفرانس، کانتر، پارتیشن، بوفه و کتابخانه، دیوارپوش، لوازم جانبی و مبل و صندلی، مبلمان خانگی شامل اتاق خواب بزرگسال و نوجوان و غرفه‌سازی نمایشگاهی (تن‌آسای و AGT) است.

این شرکت به راه‌اندازی نخستین مرکز تخصصی مشاوره و طراحی تجهیزات مبلمان اداری و لوازم جانبی پرداخته است.

این مرکز با فضای نمایشگاهی بیش از یک هزار و ۲۰۰ مترمربع در شش طبقه با رویکرد برخورداری از مجموعه کاملی از نیازهای یک فضای اداری است که علاوه بر شاخه‌های اصلی مبلمان اداری، المان‌های مکملی از ۲۰ برند برتر چون صندلی و مبـل اداری‌، قفسه‌بنـدی و بایگانی ریلی، پرده، موکت، کف‌پوش، لایتینگ، کابینت اداری، تجهیـزات صوتی و تصویری، آمفی‌تئاتر، لوازم تزئینی و دکوراتیو به همراه محصولات دکوراتیو چوبی داخلی و خارجی ساختمان (ترمووود) را در اختیار مشتریان خود قرار داده تا بتوانند در کنار محصــولات خود هر آنچـه که نیازمند تجهیز یک فضـ‌ای اداری بوده را در سلایق مختلف تامین کند.

شرکت پادایران تاکنون موفق به طراحی و تجهیز فضاهای خاص اداری برخی برندهای ایرانی و خارجی چون ایرانسـل، مادیران، اریکسون، ال جی، نوکیا، نستله، گلدیران، اتاق بازرگانی ایران و تهران، فلای دبی، کناف ایران، ایران مال، هواپیمایی صافات، صا ایران، زر ماکارون، صرافی بانک ملی،  صرافی بانک ملت، بانک‌های آینده‌، مسکن‌، پاسارگاد، اقتصـاد نوین‌، سرمایه‌ و گردشگری بوده است.

شرکت پادایران در نمایشگاه مورد اشاره و در سالن ۸ و ۹ به عرضه محصولات خود می‌پردازد.

ششمین نمایشگاه بین‌المللی مبلمان اداری از ۵ تا ۸ دی ماه سال جاری در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود؛ شرکت پیشگامان صنعت مبلمان پرشیا (فیپکو) مجری برگزاری این رویداد است./ایسنا/

نظر شما چیست؟