اخبار لوازم خانگی

کشف و ضبط یک میلیارد ریال کالای قاچاق در لنجان

فرمانده انتظامی شهرستان لنجان گفت: ماموران پلیس حین کنترل خودروهای عبوری در محور ورنامخواست زرین شهر به یک دستگاه وانت نیسان مشکوک و آن را متوقف کردند که پس از توقف خودرو و بازرسی انجام شده تعداد 16 قلم لوازم برقی خانگی خارجی فاقد هر گونه مجوز گمرگی کشف و ضبط کردند.

admin | 7 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، رضا عرب‌عامری در گفتگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان لنجان با اشاره به موقعیت ویژه این شهرستان به لحاظ قرار گرفتن در موقعیت جغرافیایی خاص و مسیر مواصلاتی 6 استان کشور، اظهار کرد: مقام معظم رهبری در خصوص مبارزه با قاچاق کالا و ارز تأکیدات فراوانی داشته‌اند و بر همین اساس نیروی انتظامی تأکیدات معظم‌له را در مورد مبارزه با قاچاق کالا،‌ این سونامی مخرب اقتصادی در دستور کار قرار داده است و ما نیز موظفیم با قدرت هر چه تمام‌تر در راستای مبارزه با قاچاق کالا در شهرستان لنجان حرکت کنیم.
وی افزود: بر همین اساس نیروی انتظامی شهرستان لنجان در راستای ایجاد هماهنگی برای اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی مستمر علیه فعالیت‌های قاچاق و باندهای سامان یافته و مصادیق آشکار قاچاق و همچنین بررسی و مشخص کردن مسیرهای اصلی ورود، حمل و نقل و شناسایی نقاط اصلی دپو، نگهداری و عرضه کالای قاچاق با برنامه‌ریزی صحیح و به‌کارگیری منابع و مخبران اقدامات موثری را در این خصوص داشته است.
فرمانده انتظامی شهرستان لنجان تصریح کرد: مامورین بخش مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان لنجان با توجه به شناخت و اشراف بر موقعیت جغرافیایی این شهرستان همواره به بررسی خودروهای ورودی به این شهرستان پرداخته تا بدین وسیله از ورود کالای قاچاق جلوگیری و با افراد سودجو برخورد قانونی کنند.
وی اضافه کرد: در بازرسی‌های انجام شده، ماموران پلیس حین کنترل خودروهای عبوری در محور ورنامخواست زرین شهر به یک دستگاه وانت نیسان مشکوک و آن را متوقف کردند که پس از توقف خودرو و بازرسی انجام شده دو دستگاه یخچال، دو دستگاه تلویزیون، دو دستگاه ماشین لباسشویی و 10 دستگاه لوازم برقی خانگی خارجی فاقد هر گونه مجوز گمرگی کشف و ضبط کردند و کارشناسان مربوطه ارزش این محموله را یک میلیارد ریال اعلام کرده‌اند.
عرب عامری ادامه داد: خودرو مذکور توسط نیروی انتظامی توقیف شد و یک نفر نیز پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.
وی متذکر شد: مبارزه با قاچاقچیان کالا از اولویت‌های کاری پلیس است که در این خصوص ماموران نیروی انتظامی با تمام توان فعالیت می‌کنند و اجازه جولان به قاچاقچیان نخواهند داد.

نظر شما چیست؟