اخبار لوازم خانگی

۱۸ پرونده قاچاق کالا و ارز در دامغان رسیدگی شد

رئیس تعزیرات حکومتی دامغان، از رسیدگی به ۱۸ فقره پرونده قاچاق کالا و ارز طی سال جاری در این شهرستان خبر داد و گفت: ۱۶پرونده از این بین متعلق به سال جاری و مابقی برای سال قبل هستند.

admin | 7 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، حسین سعدالدین صبح یکشنبه در هفتمین جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان دامغان در سال جاری به میزبانی فرمانداری ضمن بیان اینکه برای ۱۸ فقره پرونده رسیدگی شده قاچاق کالا و ارز در شهرستان طی ۹ ماهه نخست سال جاری، هفت میلیارد و ۷۸۷ میلیون و ۲۰۵ هزار و ۸۱۵ ریال جریمه صادر شده است، ابراز داشت: بیشترین پرونده های تشکیل شده در بحث قاچاق کالا و ارز شهرستان را موتورسیکلت، پوشاک، دارو و لوازم آرایشی و بهداشتی شامل می شود.  

وی با بیان اینکه از نظر رسیدگی به پرونده های قاچاق کالا و ارز در دامغان نسبت به سایر شهرستان های استان سمنان رشد ۱۱۲.۵۰ درصدی را شاهد هستیم، اضافه کرد: همچنین یکی از رسالت های سازمان تعزیرات حکومتی بررسی و رسیدگی به پرونده های قاچاق کالا و ارز است و برای پیشگیری از وقوع جرائم این حوزه می بایست روی آوردن مردم به تولیدات داخلی و حمایت همه جانبه از اقتصاد کشور نهادینه شود.

رئیس اداره تعزیرات حکومتی دامغان با بیان اینکه مبارزه با قاچاق کالا و ارز ضامن امنیت و توسعه اقتصاد ملی است، گفت:  مبارزه با قاچاق کالا و ارز، حرکت در مسیر اهداف عالیه اقتصاد مقاومتی و سیاست های تعیین شده توسط مقام معظم رهبری است که دنبال می شود.  

سعد الدین یاد آور شد: قانون گذار بحث پیشگیری را به عنوان مهمترین اولویت مبارزه با قاچاق کالا و ارز مطرح و بر ضرورت مردمی کردن مبارزه با این پدیده شوم تاکید کرده و خوشبختانه با این اقدامات پیشگیرانه توانستیم به موفقیت های خوبی نائل شویم.  

وی افزود: همه باید برای رشد و شکوفایی کشورمان در بحث مبارزه با قاچاق کالا و ارز جدی باشیم تا بتوانیم با این حرکت خود به تولید ملی و اقتصاد کشور بیش از گذشته کمک کنیم./مهر/

نظر شما چیست؟