اخبار لوازم خانگی

ال‌جی ربات خانگی ساخت

شرکت لوازم الکترونیکی ال‌جی کره مجموعه‌ای از ربات‌های مختلف را آماده نمایش در CES2017 کرده است که می‌توانند زندگی آینده را تغییر دهند.

admin | 7 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران» و به‌ نقل از Engaget، تاکنون ال‌جی را فقط به‌ دلیل یخچال فریزر یا نهایتا به خاطر گوشی‌های تلفن هوشمند آن می‌شناختیم اما این شرکت با پیوستن به موج ربات‌ها، قصد دارد در آینده تولید این موجودات خودکار را با تیراژ بالا در دستور کار خود قرار دهد.

نمایشگاه سالانه وسایل مصرفی الکتریکی (CES) جایی‌ است که محصولاتی که برای کاربردهای خانگی و شخصی طراحی شده‌اند به‌ نمایش در می‌آیند و امسال ال‌جی با دستی پر از ربات‌های گوناگون به این نمایشگاه می‌آید. نخستین ربات در این فهرست، یک دستیار خانگی شبیه به ECHO است که با صدای کاربر کار می‌کند و می‌تواند دستورات مختلفی را به آن بدهید.

به‌ عنوان مثال در آزمایش‌ها این ربات با موفقیت توانست مدیریت نور تمام اتاق‌ها را از محل خود و با دستورات صوتی انجام دهد. البته هنوز راه زیادی برای ربات خدمتکار خانگی که آرزوی بشر است در پیش خواهد بود اما ربات ال‌جی قطعا گامی مهم در این راه است.

این شرکت کره‌ای حتی رباتی برای فضای بیرونی طراحی کرده است که می‌تواند از باغچه و حیاط خانه نگهداری کند. تمامی این ربات‌ها قابلیت تطبیق و ارتباط با دیگر وسایل هوشمند ال‌جی را دارا هستند و بخشی از آینده‌ای خواهند بود که در آن خانه را با دستورهای صوتی کنترل می‌کنیم./آنا/

نظر شما چیست؟