اخبار لوازم خانگی

کشف کالای قاچاق در مازندران

فرمانده انتظامی مازندران از کشف دو میلیارد و 575 میلیون ریالی کالای قاچاق در طرح سراسری مقابله با قاچاق کالا طی48 ساعت گذشته در سطح استان خبر داد.

admin | 7 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»،«سیدمحمود میرفیضی» افزود: در راستای مقابله بی‌امان با قاچاق کالا و ارز در سطح استان مازندران، طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا با اولویت کالاهای گمرگی و دخانی و ترانزیتی در دستور کار قرار گرفت.

 
وی تصریح کرد: در این ارتباط ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی این فرماندهی با همکاری دیگر عوامل انتظامی، بازرسی و کنترل  از شرکت‌های باربری و واحدهای صنفی عرضه محصولات آرایشی و بهداشتی، پوشاک و البسه را طی 48 ساعت به مرحله اجرا درآوردند.
 
فرمانده انتظامی استان مازندران، خاطرنشان کرد: در این طرح مأموران با بازدید از واحدهای صنفی عرضه محصولات و لوازم آرایشی و بهداشتی موفق به کشف بیش از دو میلیارد و575 میلیون ریال کالای قاچاق شدند.
 
میرفیضی، افزود: در این طرح بیش از 7000 قلم انواع لوازم آرایشی و بهداشتی خارجی قاچاق به همراه 240 عدد لوازم خانگی، 550 دستگاه لوازم برقی آرایشی، 30طاقه و ثوب پارچه و البسه خارجی، انواع مواد غذایی و خوراکی خارجی از متهمان کشف شد.
 
فرمانده انتظامی استان مازندران،از عزم جدی پلیس در مقابله با قاچاق کالا و ارز خبر داد و افزود: در راستای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل و در راستای ارتقای امنیت اقتصادی، پلیس برابر قانون با هرگونه جرائم اقتصادی به ویژه قاچاق کالا به شدت برخورد خواهد کرد.
 
منبع: ایسنا

نظر شما چیست؟