اخبار لوازم خانگی

یخچال هوشمند ال جی در نمایشگاه CES رونمایی شد

شرکت ال جی محصول جدید دیگری در نمایشگاه CES امسال را رونمایی کرد. طبق ادعای ال جی یخچال فریزر هوشمند InstaView آشپزخانه را به قلب خانه تبدیل خواهد کرد.

admin | 7 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران» و به نقل از LG، یخچال فریزرهوشمند InstaView ال جی با پلت فرم سیستم عامل تحت وب ال جی طراحی شده و از Amazon Alexa نیز پشتیبانی می‌کند.
«سانگ دائه هیون» مدیر عامل بخش الکترونیک و لوازم خانگی ال جی می‌گوید: «با همکاری آمازون، می‌توانیم ظرفیت‌ها و قابلیت یخچال‌های هوشمند خود را افزایش دهیم و شرایطی را برای مصرف کنندگان خود فراهم آوریم که از آشپزی لذت ببرند. یخچال‌های هوشمند InstaView Door-in-Door ما فضایی را در آشپزخانه برای کاربران ایجاد خواهد کرد که پیش از این هرگز آن را تجربه نکرده‌اند.»

 

« مایک جورج» معاون ارشد سایت Amazon Alexa نیز گفت: «برای بسیاری از خانواده‌ها، آشپزخانه یکی از شلوغ‌ترین مکان‌ها در خانه است ولی از این زمان به بعد مصرف کنندگان با استفاده از سیستم Alexa و صحبت کردن با آن، احساس آرامش بیشتری خواهند داشت. ما با همکاری با شرکت‌های فعال و نوآور در زمینه لوازم خانگی مانند آل جی، می‌توانیم زندگی بسیار بهتری را برای مصرف کنندگان فراهم کنیم تنها کافی است که این افراد یکی از ضروری‌ترین وسایل خانه خود را ارتقاء دهند.»/هم رسان/

نظر شما چیست؟