اخبار لوازم خانگی

دو میلیارد ریال لوازم خانگی قاچاق در ساوه کشف شد

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ساوه گفت: با تلاش ماموران انتظامی شهرستان دو میلیارد ریال کالای قاچاق لوازم خانگی در این شهرستان کشف و ضبط شد.

admin | 7 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، سرهنگ پرویز اسدی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، منطقه مرکزی، افزود: پلیس آگاهی شهرستان ساوه در اجرای وظایف ذاتی و ماموریت های قانونی خود تحت تدابیر سازمانی به منظور مقابله با پدیده شوم قاچاق کالا موفق به کشف این محموله شد.

وی بیان کرد: در همین رابطه با شناسایی و سپس توقف یک دستگاه تریلی کشنده در محور اتوبان تهران ساوه که اقدام به حمل کالای قاچاق و غیر مجاز می‌کرد، محموله قاچاق که انواع لوازم خانگی بود را کشف و ضبط کرد.

به گفته سرهنگ اسدی در همین رابطه دو نفر نیز دستگیر و با تشکیل پرونده‌ای با عنوان قاچاق کالا تحویل مراجع قضایی شدند.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ساوه با اشاره به تلاش پلیس شهرستان در اجرای طرح تشدید مبارزه با پدیده شوم قاچاق کالا در این شهرستان گفت: در سه ماهه سوم سال جاری ارزش ریالی کالای قاچاق و غیر مجاز کشف شده در این شهرستان بالغ بر 13 میلیارد ریال بوده است.

وی مبارزه با قاچاق کالا را از سیاست های نظام اسلامی در تحقق منویات مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی دانست و گفت: مبارزه با قاچاق کالا از جمله مهمترین ضررویات در حمایت از تولید داخلی است و تقویت تولید ملی و صادرات و نیز اشتغالزایی توام با توسعه اقتصادی از نتایج آن خواهد بود.

نظر شما چیست؟