اخبار لوازم خانگی

گلوگاه های اصلی قاچاق باید رصد و شناسایی شوند.

مهندس ابراهیم درستی، نایب رئیس اول اتاق اصناف تهران در ارتباط تلفنی برنامه ی سوال رادیو گفت و گو تصریح کرد : به منظور مهار قاچاق لوازم خانگی در فضای مجازی گلوگاه های اصلی آن می بایست رصد و شناسایی شوند.

admin | 7 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، درستی در “سوال” خاطر نشان کرد : بنده چندین بار در مصاحبه هایم اعلام کرده ام که باید مبادی ورودی قاچاق شناسایی شوند و هر روشی غیر از آن روشی ریشه ای نخواهد بود.

نایب رئیس اول اتاق اصناف تهران تصریح کرد : به منظور مهار قاچاق لوازم خانگی در فضای مجازی گلوگاه های اصلی آن می بایست رصد و شناسایی شوند چرا که با شناسایی چند زیر پله و مغازه ی ۱۲ متری یا نظایر آن کاری پیش نخواهد رفت.
وی در ادامه اظهار داشت : مصرف کننده های محترمی که از فضای مجازی خرید می کنند باید بدانند که پس از خرید و در صورت بروز هر مشکلی هیچ نهاد و شخصی پاسخگوی آنها نخواهد بود.
مهندس درستی در بخشی دیگر از سخنان خود خواهان نظارت بیشتر بر این حوزه شد و بیان داشت : دولت باید به تولیدکننده هایی که بصورت قانونی کالا وارد می کنند امکانات بیشتری ارائه دهد و پلیس فتا نیز فضای مجازی را بیشتر تحت کنترل خود گیرد تا معزل قاچاق در فضای مجازی برطرف گردد.
همچنین مهندس حسن جهانی ،مدیر واحد برنامه ریزی و اداره ی فروش کسب و کار نوین ایرانیان نیز ضمن تایید سخنان مهندس درستی اذعان کرد : فضای مجازی زیر نظر نهادها و ارگان های خاصی است و در بین کانال های مختلفی که به ارائه ی فروش لوازم خانگی می پردازند تشخیص سره از ناسره تا حدودی مشکل است.
وی افزود: نت برگ بعنوان بزرگترین سایت تخصصی در این مورد عضو شورای انفورماتیک است که مردم می توانند از طریق آن اجناس را نظیر یک ویترین شفاف رصد کنند که در این مسیر از سیستم ردیابی کالا نیز برخوردار خواهند بود.

نظر شما چیست؟