اخبار لوازم خانگی

درب سطل زباله هوشمند با صدای شما باز و بسته می‌شود

Simplehuman یک کمپانی پر آوازه در ساخت لوازم خانگی جدید و هوشمند است. جدیدترین نوآوری این کمپانی یک سطل زباله قابل کنترل با صدای فرد است که Sensor Can نام دارد و با گفتن جمله opencan باز می‌شود.

admin | 7 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، در ابتدا این ایده جالب نیست اما اگر هر دو دست شما پر از زباله باشد این قابلیت بسیار مفید است. همچنین Sensor Can دارای حسگرهای حرکتی است، بنابراین شما حتی می‌توانید با تکان دادن دست خود دستور باز شدن را به این سطل هوشمند ارسال نمایید. این حسگرها از بسته شدن زود هنگام درب سطل قبل از اینکه شما تمام زباله را به داخل آن بریزید، جلوگیری خواهند کرد.

دو مدل از این سطل زباله قابل کنترل با صدا وجود دارد، یکی از آن‌ها یک سطل تکی است که 180 دلار قیمت دارد و دیگری دو سطل در کنار هم هست تا بتوان محصولات قابل بازیافت را از دیگر زباله ها جدا نمود که این سطل 230 دلار قیمت دارد. ضمناً با گفتن جمله بسته شو یا close can، درب این سطل بسته می‌شود.
قرار است تا اسفند ماه این سطل‌های هوشمند به بازار بیاید. ضمناً فرمان های صوتی ارسالی به این سطل‌ها برای کشورهای مختلف به زبان رسمی آن‌ها ارائه خواهد شد.

منبع: هم رسان

نظر شما چیست؟