اخبار لوازم خانگی

آغاز به کار نمایشگاه جهیزیه، لوازم خانگی، لوستر و مبلمان در گنبد کاووس

نمایشگاه جهیزیه، لوازم خانگی، لوستر و مبلمان با حضور فرماندار ویژه گنبد کاووس و رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت گنبد کاووس در این شهرستان افتتاح شد.

admin | 7 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، عبدالقدیر کریمی فرماندار ویژه گنبد کاووس در مراسم افتتاحیه نمایشگاه گفت: این نمایشگاه در دسترس مردم گنبدکاووس و شرق استان بوده که قیمت های مناسب کالاهای موجود در آن قابل توجه است.

وی تصریح کرد: این نمایشگاه با همکاری اداره صنعت، معدن و تجارت برپا شده و یکی از اهداف آن رونق تولید و تجارت است که امیدواریم با استقبال مردم همراه شود.

احمد یاوری، کارشناس اصناف اداره صنعت، معدن و تجارت در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار ایسنا-منطقه گلستان اظهار کرد: در این نمایشگاه برای حمایت از حقوق مشتری و جلوگیری از سوء استفاده برخی از غرفه داران، اقدام به افتتاح حساب مشترکی بین اداره صنعت، معدن و تجارت و مجری نمایشگاه کردیم.

وی افزود: با انجام این کار، 20 درصد مبلغ قیمت کالا به حساب مشترک واریز می شود و بعد از اینکه کالا به صورت صحیح و سالم و با کیفیت مورد توافق و در مهلت مقرر تحویل مشتری شد، به حساب غرفه دار واریز خواهد شد.

همچنین احمد تقی زاده، یکی از مسئولین شرکت مجری برگزاری نمایشگاه گفت: این نمایشگاه با مساحت 2000 متر فضای مفید و با شرکت 25 شرکت ارائه کننده و تولید کننده کالا، نظیر مبلمان، جهیزیه، لوستر، دکوراسیون منزل و غرفه رفاهی است .

وی اضافه کرد: غرفه رفاهی این نمایشگاه شامل مواد غذایی و سوغات شهرهای قزوین، یزد، تبریز، ارومیه و زنجان است .

 لازم به ذکر است، این نمایشگاه تا 8 بهمن ماه از ساعت 16 الی 22 پذیرای عموم مردم است./ایسنا/

نظر شما چیست؟