اخبار لوازم خانگی

نخستین ایده تاب صنعت لوزام خانگی ایرانی

رییس دانشگاه علمی کاربردی گروه انتخاب از برگزاری نخستین ایده تاب صنعت لوزام خانگی ایرانی به همت این دانشگاه و مرکز رشد لوازم خانگی و صنایع وابسته خبر داد.

admin | 7 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران» و به نقل از روابط عمومی دانشگاه انتخاب، دکتر محسن حاج کاظمیان رییس دانشگاه علمی کاربردی گروه انتخاب گفت: با توجه به سند علم و فناوری مدنظر مقام معظم رهبری و رویکرد دانشگاه علمی کاربردی با عنوان دانشگاه کارآفرین نخستین ایده تاب صنعت لوزام خانگی ایرانی برگزار خواهد شد.

رییس نخستین ایده تاب صنعت لوزام خانگی ایرانی ادامه داد: دکتر قاضی عسگر رییس دانشگاه علمی کاربردی واحد استان اصفهان با رویکرد حمایت و تشویق مراکز علمی کاربردی به برگزاری ایده تاب ها در راستای تحقق اهداف دانشگاه جامع حرکت می کنند که لازم است تقدیر شود.

وی با بیان اینکه با توجه به گسترش علوم مبتنی بر IOT  در جهان و شروع کسب و کارهای مبتنی بر این اکوسیستم در کشور، اطلاع رسانی و آموزش به عموم دانشجویان، جوانان و عموم مردم جهت شناسایی توانمندی و ظرفیت‌های عظیم موجود در این حوزه، دانشگاه علمی و کاربردی انتخاب اقدام به برگزاری این همایش عمومی کرده است.

رییس دانشگاه علمی کاربردی گروه انتخاب به تشریح برنامه‌های این همایش پرداخت و گفت: در این همایش قرار است برنامه‌های کاربردی ساخته شده توسط شرکت کنندگان بررسی و از ایده‌های برتر برای عملیاتی شدن حمایت شود تا آن ایده به کسب و کار واقعی تبدیل شود.

حاج کاظمیان افزود: افرادی که در هیچ تیمی نیستند و تمایل دارند با یک تیم آشنا شوند با شرکت در این همایش می‌توانند با دیگر افراد آشنا شده و تیم مورد نظر خود را انتخاب کنند.

وی با بیان اینکه ایده‌های خوب و ثروت ساز در این همایش مورد حمایت قرار خواهند گرفت، تصریح کرد:این ایده تاب در سه روز هفتم، چهاردهم و پانزدهم بهمن ماه با حضور فعالان حوزه لوازم خانگی، اساتید و دانشجویان و کسبه برگزار خواهد  شد.

رییس نخستین ایده تاب صنعت لوزام خانگی ایرانی تصریح کرد: 5 تیم برتر در این ایده تاب مورد تقدیر قرار خواهند گرفت و به صورت تخصصی به محبوبیت برندهای ایرانی و بازاریابی و فروش پرداخته می شود.

نظر شما چیست؟