اخبار لوازم خانگی

مشکلات ساختمان آلمینیوم برطرف خواهد شد

رئیس اتحادیه لوازم خانگی با اشاره به حادثه پلاسکو عنوان کرد : پس از صحبت های صورت گرفته در خصوص وضعیت مشابه ساختمان آلومینیوم و پلاسکو، با دستور جناب سعیدی‌کیا به بنیاد مستضعفان رفتیم و جلسه ای با حضور شورای ساختمان آلومینیوم و معاون اول ایشان برگذار کردیم.

admin | 7 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، رئیس اتحادیه لوازم خانگی با اشاره به حادثه پلاسکو عنوان کرد : پس از صحبت های صورت گرفته در خصوص وضعیت مشابه ساختمان آلومینیوم و پلاسکو، با دستور جناب سعیدی‌کیا به بنیاد مستضعفان رفتیم و جلسه ای با حضور شورای ساختمان آلومینیوم و معاون اول ایشان برگذار کردیم.

محمد طحان پور در ادامه به خبرنگار «ال کا ایران» گفت : در این جلسه اطلاعاتی که ایشان در مورد ساختمان نداشتند را مطرح کردیم و ایشان نیز با حسن نیت کامل درخواست های ما را پذیرفتند.

وی افزود : کارگروهی متشکل از بنیاد و شورای ساختمان آلومینیوم در خصوص مشکلات این ساختمان تشکیل شد و ایشان نیز در صداقت کامل قول های عملیاتی شدن آن را دادند تا مشکلات موجود برطرف شود.

طحان پور تصریح کرد : ساختمان آلومینیوم از لحاظ قدمت ساخت با پلاسکو برابری می کند، اما از طرفی سازه های ساختی و همچنین نوع سکنه آن با ساختمان پلاسکو متفاوت است چنانکه می دانید اکثر ساکنین آلومینیوم دفاتر اداری و چند شرکت می باشند.بر همین اساس خواسته های ما نیز می بایست معقول بوده و قابل اجرا باشد.

وی در ادامه بیان داشت : به عنوان مثال ساختمان پله فرار اضطراری ندارد اما جایی برای تعبیه آن نیز وجود ندارد.

وی در پایان خاطرنشنان کرد : همانطور گه گفتیم جلسه با حضور معاون اول جناب سعیدی‌کیا برگزار گردید و ایشان نیز اطمینان خاطر دادن که مراحل عملیاتی مشکلات به زودی به مرحله اجرا برسد.ایشان همچنین بیان داشتند که هرجای کار به مشکلی برخورد کردید با بنیاد در میان بگذارید تا خودمان پیگیری موضوع شویم.

نظر شما چیست؟