اخبار لوازم خانگی

واردات کالای تقلبی توسط یک برند معروف

برند معتبری در حال وارد کردن کالای تقلبی به کشور بود و کالای بی کیفیت چینی را تحت عنوان ساخت ژاپن وارد کشور کرده و در سطح بازار عرضه کرده است.

admin | 7 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، به نظر می رسد طرح مبارزه با قاچاق کالا تا حد بسیار زیادی موفق بوده و با نگاهی به فروشگاه های لوازم خانگی در سطح بازار نشان خواهد داد که کالای قاچاق از سطح بازار عرضه جم آوری شده است.

محمد طحان پور، رئیس اتحادیه لوازم خانگی در گفتگو با خبرنگار «ال کا ایران» عنوان کرد : طرح مبارزه با قاچاق کالا در صنعت لوازم خانگی موثر واقع شده و می توان گفت که بسیاری از افرادی که در این حوزه به قاچاق مشغول بوده اند، دست از کار کشیده و در این بخش فعالیت خاصی ندارند، با این حال تعدا کمی از آنها هنوز در حال فعالیت می باشند که در نهایت شناسایی خواهند شد.

وی در ادامه افزود : این طرح همچنان ادامه دارد و توقف اجرای آن شایعه است.در حال حاضر به مشکلات دیگری در اجرای این طرح برخورد کرده ایم که البته در حال رسیدگی به آن نیز هستیم.

طحان پور بیان داشت : برند معتبری در حال وارد کردن کالای تقلبی به کشور بود و کالای بی کیفیت چینی را تحت عنوان ساخت ژاپن وارد کشور کرده و در سطح بازار عرضه کرده است.

رئیس اتحادیه لوازم خانگی تصریح کرد : در حال بررسی بازار هستیم و پس از اتمام آن به زودی این مشکل را نیز بر طرف خواهیم کرد.

وی خاطر نشان کرد : قبلا هم اینگونه کالاهای تقلبی وارد کشور شده بود که به سرعت جمع آوری شده است، این بار نیز همچین مشکلی پیش آمده که البته نمی توان مدعی شد که فروشندگان بازار که این محصول را خریده اند از تقلبی بودن آن مطلع نبوده چرا که قطع به یقین کالا را ارزانتر خریده اند.

طحان پور در پایان با اشاره به اینکه این کالای تقلبی در حوزه لوازم خانگی کوچک است، بیان کرد : فعلا تا بررسی نهایی نمی توانیم نامی از اسم برند ببریم اما پس از بررسی نهایی با وارد کننده ی خاطی برخورد خواهد شد.

نظر شما چیست؟