اخبار لوازم خانگی

نگاهی به ال‌جی G5 SE با طراحی یکپارچه بدنه فلزی

طراحی منحصر به فرد گوشی ال‌جی G5 SE در کنار بدنه فلزی و صفحه شیشه‌ای یکپارچه، بدون ایجاد برش برای قراردادن آنتن، مجموعه‌ای بی‌نظیر را گرد هم آورده است. راحتی بی‌نظیر در کنار رنگ‌های مختلف این گوشی که مطابق با سلیقه شما عرضه شده، چیزی است که باور شما را نسبت به گوشی ال‌جی G5 SE محکم خواهد کرد.

admin | 7 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، طراحی منحصر به فرد گوشی ال‌جی G5 SE در کنار بدنه فلزی و صفحه شیشه‌ای یکپارچه، بدون ایجاد برش برای قراردادن آنتن، مجموعه‌ای بی‌نظیر را گرد هم آورده است. راحتی بی‌نظیر در کنار رنگ‌های مختلف این گوشی که مطابق با سلیقه شما عرضه شده، چیزی است که باور شما را نسبت به گوشی ال‌جی G5 SE محکم خواهد کرد.

طراحی باتری ماژولار

باتری قابل تعویض گوشی G5 SE ال‌جی با طراحی جدید ماژول کشویی، محدودیت‌های موجود در باتری گوشی های قبلی را از بین برده است. در این طراحی جدید، با حفظ طراحی یکپارچه بدنه فلزی، باتری گوشی به ‌راحتی قابل تعویض است.

modular-type-1600x840_G5_M01C

دوربین با زاویه لنز گسترده

با لنز دوربین گوشی LG G5 SE که از ویژگی منحصر به فرد “زاویه گسترده” برخوردار است، قادر به گرفتن کل تصویر مورد نظر خواهید بود. چشم انسان به گونه‌ای است که مناظر را با زاویه دید گسترده‌ای می‌تواند مشاهده ‌کند، اما لنز دوربین گوشی G5 SE قابلیت گرفتن عکس تا زاویه ۱۳۵ درجه را برای کاربران محترم امکان پذیر کرده است.

wide-angle-lens-1600x1400_G5_M01A

قابلیت بزرگ‌نمایی و کوچک‌نمایی

قابلیت بزرگ‌نمایی فوق گسترده این گوشی، که برای اولین بار در گوشی هوشمند G5 SE ال‌جی به کار گرفته شده، مشاهده‌ دورترین نقطه در عکس‌ها را به راحتی برای کاربران فراهم کرده است. برای مشاهده عکس‌ها و فیلم‌های گوناگون از نمای نزدیک گرفته تا صحنه‌های گسترده، کافی است به سادگی با یک فشار جزیی بر روی صفحه نمایش کلیک کنید.

magnifying-zoom-1600x1750_G5_M01A

گرفتن تصاویر با قابلیت POP-OUT

دوربین گوشی LG G5 SE به گونه‌ای طراحی شده است که می‌توانید عکس‌هایی با سایز استاندارد و یا با زاویه گسترده‌تر داشته باشید. با قابلیت POP-OUT PICTURE  موجود در این گوشی، می‌توانید عکس مورد نظر خود را با ۴ نوع قاب عکس و افکت‌های پس زمینه‌ای شامل Fisheye ، B&W ،  Vignette  و Lens blur برجسته کنید و آن‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

pop-out-picture-1600x1500_G5_M01A

حالت   DAYLIGHT

در گوشی ال‌جی G5 SE شاهد دیدن نوع دیگری از صفحه نمایش “آفتابی” خواهید بود. هنگامی که خورشید به روشنایی بدرخشد صفحه نمایش گوشی هم روشن خواهد شد. صفحه نمایشIPS  کوانتومی ارتقا یافته‌ در این گوشی روشن‌تر و واضح‌تر، حتی در روز و فضای باز، خواهد بود.

daylight-mode-1600x1600_G5_M01A

صفحه‌نمایش همیشه روشن

دیگر برای چک کردن زمان، تاریخ و اعلان‌ها، مجبور به ضربه زدن‌های مکرر و گاه و بی‌گاه به صفحه نمایش نیستید، چرا که با وجود نمایشگر همیشه فعال LG G5 SE  رخدادهای مهم و ضروری همیشه در معرض دید شما قرار خواهد داشت. فقط کافی است به صفحه نمایش گوشی نگاه کنید.

always-on-display-1600x950_G5_M03A

دوستان ال‌جی

ال‌جی مجموعه وسیعی از دستگاه‌های همراه با نام LG FRIENDS را معرفی کرده است که به لطف ماژولار بودن گوشی ال‌جی G5 SE می‌توانید این امکانات جانبی را از جمله LG 360 VR ،LG 360 CAM LG CAM PLUS ،LG Tone Platinum و LG Hi-Fi plus از طریق ماژول، به گوشی وصل کرده و از طریق برنامه کاربردی مدیریتی دوستان ال‌جی، استفاده از این امکانات را مدیریت کنید.

lg-friends-manager-1600x1500_G5_M01A

منبع: ال جی بلاگ

نظر شما چیست؟