اخبار لوازم خانگی

آغاز به کار جشنواره «چطوری برنده؟» مادیران

این روزها در سطح شهرها و فضای مجازی، تبلیغات چشمگیری از یک برند باسابقه ایرانی مشاهده می¬شود.

admin | 7 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت مادیران  با بیش از 50 سال سابقه حضور موفق و همیشه رو به رشد در صنعت تجهیزات الکترونیک، جشنواره­ای را با نام “چطوری برنده؟ ” آغاز کرده است؛ همه علاقمندان به شرکت در این جشنواره می­توانند تا 5.000.000 ریال هدیه نقدی،‌ بدون محدودیت چگونگی خرج کردن دریافت کنند.

مادیران، تولیدکننده برند ایرانی ایکس­ویژن، گلچینی از انواع یخچال-فریزرهای چهار در و دو در Combi، ماشینهای لباسشویی 6 تا 8.5 کیلوگرمی مجهز به فناوری روز اروپا، و تلویزیونهای 48 تا 65 اینچ ایکس­ویژن را برای این جشنواره در نظر گرفته است. خانواده­هایی که تمایل دارند لوازم خانگی خود را پیش از آغاز سال نو، به روز کنند یا دخترخانمهایی که به دنبال خرید جهیزیه با کیفیت عالی هستند، می­توانند تا پایان فروردین ماه، دو یا سه دستگاه از اساسی­ترین لوازم خانگی مورد نیاز خود را با اختلاف قیمت زیاد نسبت به محصول مشابه خارجی، خریداری کنند و هدیه نقدی را، صرف هر گونه هزینه دلخواه کنند.

برای شرکت در جشنواره، باید محصولات مورد نظر را تا 31 فروردین 1396 خریداری کرد. به محض تایید نصب توسط کارشناسان رسمی خدمات پس از فروش مادیران، کارت هدیه به نشانی خریدار ارسال می­شود.

جزئیات بیشتر درباره جشنواره، گلچین محصولات، و اطلاعات فروشگاه­های سراسر کشور را در وب­سایت ایکس­ویژن به نشانی www.xvision.ir، صفحه اینستاگرام instagram.com/xvision.ir، و کانال تلگرام telegram.me/xvision_ir دریافت نمایید.

جشنواره چطوری برنده؟

نظر شما چیست؟