اخبار لوازم خانگی

سیستم مراقبت از لباس ال‌جی Styler در CES 2017

یکی از لوازم خانگی صدرنشین ال‌جی در CES 2017، سیستم مراقبت از لباس جدید LG Styler است که لباس‌های شما را تمیز و مرتب و آماده برای پوشیدن می‌کند. فقط کافیست لباس خود را در جارختی آویزان کنید.

admin | 7 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، این دستگاه باورنکردنی نه تنها لباس‌ها را تمیز و تروتازه نگه می‌دارد بلکه به کاربران کمک می‌کند تا در زمان و انرژی خود صرفه‌جویی کنند. ال‌جی Styler شیک و زیبا در رنگ‌های سفید و مشکی عرضه می‌شود و امکان ادغام شدن یکپارچه آن با دکور یک خانه مدرن را فراهم می‌کند.

این محصول که شبیه یک کمد معمولی است قابلیت‌های بسیاری دارد. ال‌جی Styler از لوازم خانگی منحصربه‌فردی است که از فناوری پیشرفته استفاده می‌کند تا نیاز به خشکشویی حرفه‌ای را به طور کامل برطرف کند. ال‌جی Styler از همان فناوری TrueSteam استفاده می‌کند که در بسیاری از ماشین‌های لباسشویی ال‌جی به کار رفته است. این فناوری با اعمال فشار حرفه‌ای به داخل لباس چروک‌ها را از بین می‌برد و دیگر نیازی به اتوکشیدن مکرر و وقت‌گیر نیست.

ال‌جی Styler علاوه بر از بین بردن لکه‌ها در برطرف کردن معایبی که با چشم دیده نمی‌شوند نیز بسیار کارامد عمل می‌کند. بخار داغی که درون محفظه به کار می‌رود ۹۹٫۹ درصد از میکروب‌ها و باکتری‌هایی که در عمق لباس‌ها و اسباب‌بازی‌های نرم نفوذ کرده‌اند را از بین می‌برد. سازمان‌های معتبر آزمایش محصول، شامل بنیاد حساسیت بریتانیا (BAF) و مؤسسه تحقیق و آزمایش پوشاک کره (KATRI)، امکانات استریلیزاسیون بخار در ال‌جی Styler را مورد آزمایش قرار دادند و مؤثر بودن آن را تأیید کردند.

 

 

منبع: ال جی بلاگ

نظر شما چیست؟