اخبار لوازم خانگی

۴ میلیارد ریال لوازم خانگی قاچاق از یک انبار در یزد کشف شد

رئیس پلیس آگاهی استان، از شناسایی یک انبار کالای قاچاق در شهر یزد و کشف بیش از هفت تن انواع لوازم خانگی خارجی به ارزش چهار میلیارد ریال خبر داد.

admin | 7 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، سرهنگ حسین رضایی اظهار داشت: در راستای مبارزه با قاچاقچیان کالا و دستگیری افرادی که قصد ضربه زدن به نظام اقتصادی کشور را دارند، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی از فعالیت فردی در خصوص واردات لوازم خانگی قاچاق مطلع شدند.

وی ادامه داد: ماموران پلیس به صورت گسترده تحقیقات لازم در این زمینه را آغاز کرده و ضمن بکارگیری گشت‌های نامحسوس در سطح شهر انبار را شناسایی کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان یزد ضمن اشاره به انجام هماهنگی قضائی افزود: ماموران پلیس در بازرسی از این انبار 15هزار قلم انواع لوازم خانگی خارجی قاچاق شامل ظروف تزئینی و دکوری به وزن هفت تن را کشف کردند.

این مقام انتظامی ارزش برآورد شده این محموله کشف شده را چهار میلیارد ریال بیان کرد و ادامه داد: در رابطه با این کشفیات یک متهم دستگیر و به دادسرا معرفی شد.

رئیس پلیس آگاهی استان یزد ضمن اشاره به تلاش مستمر پلیس این استان در برخورد با قاچاقچیان کالا و مخلان نظام اقتصادی کشور تصریح کرد: شهروندان در صورت اطلاع از انبارهای قاچاق کالای خارجی، مراتب را از طریق تلفن 110 به اطلاع پلیس برسانند./تسنیم/

نظر شما چیست؟