اخبار لوازم خانگی

سوریه مقصد جدید تولیدات آذربایجان شرقی

در این جلسه نواداد با تاکید بر اینکه تولیدکنندگان صنایع فلزی و لوازم خانگی استان باید گوی سبقت را از تولید کنندگان خارجی در بازار های جهانی و داخلی بربایند ، گفت : تولیدکنندگان باید فرصت صادرات را به کشورهای همسایه و کشورهایی چون سوریه غنیمت بشمارند. این در حالی است که به نظر می رسد شرایط اقتصادی و بالاتر از آن شرایط امنیتی سوریه چندان برای تجارت و توسع

admin | 7 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»،دومین جلسه هم اندیشی انجمن های تخصصی صنایع آذربایجان با حضور صاحبان صنایع فلزی استان و مسئولین ارشد استانی عصر دوشنبه در هتل بین المللی تبریز برگزار شد و مهمانان این نشست  علی نواداد،معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار اذربایجان شرقی ، حسین نجاتی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و محمد حسین باقری رئیس خانه صنعت،  معدن و تجارت استان بودند که برای بررسی مشکلات صنایع فلزی استان گرد هم آمده بودند.

در این جلسه نواداد با تاکید بر اینکه تولیدکنندگان صنایع فلزی و لوازم خانگی استان باید گوی سبقت را از تولید کنندگان خارجی در بازار های جهانی و داخلی بربایند ، گفت : تولیدکنندگان باید فرصت صادرات را به کشورهای همسایه و کشورهایی چون سوریه غنیمت بشمارند.
این در حالی است که به نظر می رسد شرایط اقتصادی و بالاتر از آن شرایط امنیتی سوریه چندان برای تجارت و توسعه امر صادرات مهیا نباشد .
محمد حسین باقری، رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان نیز در این نشست با اشاره به تخفیف های جدید اعمالی وزارت صنعت به وارد کنندگان ترک گفت: 30 درصد از کالاهای کشور ترکیه که به ایران وارد می شود، از تعرفه 30 درصد تخفیف برخوردار شده اند که این امر معضلی جدی برای صنایع کشور است.
وی با بیان اینکه بازار کشور برای تولیدات لوازم خانگی اشباع شده، اظهار کرد: باید به فکر بازارهای خارجی برای افزایش صادرات در حوزه صنایع فلزی باشیم./تابناک/

نظر شما چیست؟