اخبار لوازم خانگی

سفر ایتالیایی‌ها به ایران برای تولید لوازم خانگی و انتقال تکنولوژی

یک تولید‌کننده صنعت لوازم خانگی از سفر یک گروه ایتالیایی به ایران برای حضور در صنعت لوازم خانگی خبر داد.

admin | 7 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، محمد میمندی در گفت و گو با  فارس، اظهار داشت: شرکت‌های داخلی تولیدکننده لوازم خانگی در حال مذاکره با شرکت‌های خارجی برای تولید محصولات مشترک در ایران هستند تا از این طریق انتقال دانش فنی به کشور را شاهد باشیم.

وی تصریح کرد: در همین راستا، یک گروه کارشناسی از شرکت کندی ایتالیا به ایران سفر کردند و ضمن ارزیابی بازار لوازم خانگی ایران در شهرهای تهران، سنندج، تبریز، اراک، اصفهان، مشهد، یزد و شیراز با برخی عوامل فروش در این شهرها رایزنی کردند.

این تولیدکننده ادامه داد: همچنین در جریان سفر، جلسات و همایش‌هایی به منظور معرفی جدیدترین تکنولوژی‌ تولید لوازم خانگی در اروپا که از ایتالیا به ایران ارائه شده، برگزار شد.

میمندی تولید ماشین لباسشویی با قابلیت اتصال به وای‌فای را از جمله محصولات مشترک تولیدی در شرکت پاکشوما با همکاری ایتالیایی ها اعلام کرد و گفت: تولید محصولات به روز و منطبق با تکنولوژی روز دنیا می‌تواند فروش شرکت‌های فعال در صنعت لوازم خانگی را رونق دهد.

وی با تأکید بر لزوم توجه به موضوع استفاده از مواد اولیه داخلی با کیفیت در تولید محصولات صنعتی، تصریح کرد: اگر تولیدکنندگان داخلی و واحدهای تولید لوازم خانگی در تولیدات مشترک با شرکت‌های خارجی از مواد اولیه داخلی مانند محصولات پتروشیمی، مواد پلاستیکی، مس و فلزات استفاده کنند، باعث رونق در این صنایع خواهند شد.

وی افزود: این اقدام باعث کاهش قیمت تمام شده تولیدات صنعتی نیز خواهد شد.

نظر شما چیست؟