اخبار لوازم خانگی

با گوشی پیکسل، دستگاه‌های هوشمند را به راحتی کنترل کنید

یکی از بهترین ویژگی‌های گوگل هوم (Google Home)، توانایی کنترل تمام دستگاه‌های هوشمند خانه شما است و با کمک آن می‌توانید چراغ‌ها را خاموش و روشن کرده و یا سیستم گرمایشی خود را به راحتی کم و زیاد کنید.حالا شما می‌توانید از دستیار گوگل (Google Assistant) موجود در گوشی‌های هوشمند پیکسل برای انجام همین کارها استفاده نمایید.

admin | 7 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران» و به نقل از اندروید پلیس، در منوی تنظیم‌های دستیار گوگل در گوشی‌های پیکسل، یک تب جدید برای کنترل هوم آورده شده که به شما اجازه صحبت با دستگاه‌های مختلف را می‌دهد و حتی نیاز نیست زحمت بلند شدن از سر جایتان را به خود بدهید. این‌گونه شما از خرید گوگل هوم بی نیاز می‌شوید. در گذشته گوشی پیکسل به گوگل هوم متصل می‌شد تا کنترل لوازم خانگی هوشمند امکان پذیر شود، حالا این گوشی به تنهایی قادر به انجام چنین کارهایی شده است.

الزاماتی که حتماً برای بهره گیری از این ویژگی باید داشته باشید شامل نسخه 6.12.19 گوگل اپ و پلی سرویس 10.2.98 است. این ویژگی جدید از سوی سرور و به طور خودکار بر روی گوشی شما اضافه می‌شود و نیاز به نصب برنامه خاصی ندارید.
دستیار گوگل در گوشی پیکسل پا به پای گوگل هوم پیش می‌رود و ما به سمت یک سیستم یکپارچه پیش می‌رویم، به طوری که گفتن جمله OK, Google در تمامی دستگاه‌ها یک فرمان مشابه را به اجرا در می‌آورد. /هم رسان/

نظر شما چیست؟