اخبار لوازم خانگی

نمايشگاه عرضه مستقيم کالا در 20 شهرستان خراسان رضوي برپا مي شود

راضيه عليرضايي افزود: با توجه به نامگذاري امسال به عنوان سال اقتصاد مقاومتي اقدام و عمل، نمايشگاه عرضه مستقيم کالا در شهر مقدس مشهد با محوريت اين سازمان، اتاق اصناف مشهد و همراهي استانداري خراسان رضوي با هدف حمايت از توليد داخلي، تامين مايحتاج ضروري مردم در ايام پاياني سال و حذف واسطه ها در عرضه کالاهاي عمومي برپا مي شود.

admin | 7 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، راضيه عليرضايي افزود: با توجه به نامگذاري امسال به عنوان سال اقتصاد مقاومتي اقدام و عمل، نمايشگاه عرضه مستقيم کالا در شهر مقدس مشهد با محوريت اين سازمان، اتاق اصناف مشهد و همراهي استانداري خراسان رضوي با هدف حمايت از توليد داخلي، تامين مايحتاج ضروري مردم در ايام پاياني سال و حذف واسطه ها در عرضه کالاهاي عمومي برپا مي شود.
وي با بيان اينکه زمام آغاز اين نمايشگاه ها از 13 اسفند ماه خواهد بود، افزود: نمايشگاه عرضه مستقيم کالاي بهاره در مشهد تا 23 اسفند ماه سال جاري با حضور حدود يکهزار واحد توليدي و صنفي در محل دائمي نمايشگاه بين المللي مشهد برگزار ادامه مي يابد..
وي افزود: کالاهاي مورد عرضه در نمايشگاه شامل مواد غذايي، پوشاک، کيف وکفش، لوازم خانگي، آجيل و خشکبار، لبنيات و مواد پروتئيني و ساير اقلام مورد نياز خانوارها مي باشد که 100 درصد از کالاهاي عرضه شده توليد داخلي بوده و از عرضه کالاهاي خارجي در اين نمايشگاه ممانعت شده است.
عليرضايي بيان کرد: مهمترين خصوصيت بارز نمايشگاه بهاره امسال نسبت به سالهاي قبل، نسبت بالاتر حضور واحدهاي توليدي در نمايشگاه است که بر اين اساس 60 درصد از واحدهاي مشارکت کننده در نمايشگاه، واحدهاي توليدي، صنعتي و صنفي مي باشند که با حداقل 20 درصد زير قيمت مصرف کننده نسبت به عرضه کالاهاي خود در نمايشگاه اقدام مي کنند.
وي گفت: به منظور رعايت قيمت منصفانه در عرضه کالاهاي نمايشگاهي کارشناسان اين سازمان و اتحاديه هاي صنفي نسبت به قيمت گذاري کالاهاي واحد هاي توليدي وصنفي اقدام کرده اند که در اين راستا بيش از 10 هزار قلم کالا در ايام قبل از برگزاري نمايشگاه قيمت گذاري مي شود.
رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوي اظهار کرد: در زمان برگزاري نمايشگاه بهاره، بازرسان اين سازمان و اتاق اصناف بر قيمت کالاهاي عرضه شده در اين نمايشگاه وهمچنين عرضه نشدن کالاهاي خارجي و قاچاق توسط غرفه داران نظارت خواهند کرد.

نظر شما چیست؟