اخبار لوازم خانگی

اهدای عالی‌ترین نشان حمایت از حقوق مصرف‌کننده برای ششمین دوره متوالی به گروه صنعتی انتخاب

در شانزدهمین همایش روز ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان، گروه صنعتی انتخاب به عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده لوازم‌خانگی در ایران موفق به کسب تندیس زرین این همایش به‌عنوان عالی‌ترین نشان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان شد. ​

admin | 7 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شانزدهمین همایش روز ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان با حضور معاون اول رئیس‌جمهور و وزیر صنعت، معدن و تجارت در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شد.

 
در این همایش شرکت انتخاب سرویس حامی به عنوان شرکت ارائه خدمات پس از فروش به مشتریان گروه صنعتی انتخاب با برندهای اسنوا، دوو الکترونیک و تکنوگاز موفق شد برای ششمین دوره متوالی، تندیس زرین حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان به عنوان عالی‌ترین نشان در این حوزه را به خود اختصاص دهد.
 
 
نصرالله مهاجر نخجوانی رئیس هیئت‌مدیره شرکت انتخاب سرویس حامی به عنوان نماینده محمدرضا دیانی مدیرعامل گروه صنعتی انتخاب، تندیس زرین این همایش را از دستان اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور و محمدرضا نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت دریافت کرد.
 
گروه صنعتی انتخاب در پنج دوره گذشته این همایش نیز موفق به دریافت این تندیس شده بود که اهدای عالی‌ترین تندیس حمایت از حقوق مصرف‌کننده برای شش دوره متوالی به یک شرکت، نشان‌دهنده تلاش جدی و همت والای آن مجموعه در زمینه احترام به حقوق مصرف‌کنندگان است.

نظر شما چیست؟