اخبار لوازم خانگی

تخفیف ویژه خرید کالای ایرانی در جشنواره فروش فوق العاده لوازم خانگی مشهد

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی مشهد گفت: جشنواره فروش فوق العاده کالاهای ایرانی برای واحدهای صنفی در این شهر که در حوزه لوازم خانگی فعالیت می کنند در حال اجرا است.

admin | 7 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، مجید کسائیان روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این جشنواره که فعالیت آن از ابتدای اسفند جاری آغاز شده تا پایان سال ادامه می یابد و در آن تخفیفهای متنوعی به کالاهای مختلف ایرانی در واحدهای صنفی فروش لوازم خانگی ارائه می شود.
وی ادامه داد: تاکنون افزون بر 400 واحد صنفی برای حضور در این طرح و نصب بنر خرید کالای ایرانی در سطح شهر مشهد اعلام آمادگی کرده اند.
رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی مشهد گفت: 70 درصد لوازم خانگی عرضه شده در بازار مشهد ایرانی است لذا امیدواریم تا پایان سال شرایط مناسبی برای بازار خرید لوازم خانگی به وجود بیاید تا مشکلات برخی از واحدهای صنفی این اتحادیه مرتفع شود.
وی افزود: از ابتدای مهر گذشته به صورت گسترده با موضوع عرضه کالای قاچاق برخورد و کالای ایرانی تبلیغ شده است.
کسائیان ادامه داد: در بسیاری از کالاهای لوازم خانگی، تولیدکننده داخلی بهتر از برند خارجی خدمات ارائه می دهد. در شرایط فعلی کالایی که در داخل کشور تولید می شود باکیفیت تر از کالای چینی مشابه است و باید مردم در این زمینه آگاهی لازم را کسب کنند.
وی گفت: باید فرهنگ سازی مناسبی در خصوص خرید کالای ایرانی توسط اتحادیه های مختلف انجام شود تا مردم نسبت به خرید کالای ایرانی ترغیب شوند.
رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی مشهد با اشاره به اینکه بازار فروش لوازم خانگی در مشهد اشباع شده افزود: مجتمعهای تجاری شکل گرفته باعث شده فعالیت برای بسیاری از واحدهای صنفی این اتحادیه سخت شود و با مشکلات بسیاری روبه رو شوند.
وی ادامه داد: شرایط بازار بگونه ای شده که فروشندگان به دو یا سه درصد سود راضی هستند و در برخی از مواقع کالای خود را با قیمت پایین تر به فروش می رسانند.
او گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 70 واحد صنفی عرضه کننده لوازم خانگی در مشهد مهر و موم شده اند و 200 واحد نیز اخطار دریافت کرده اند.
960 واحد صنفی در چارچوب اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی مشهد مشغول به فعالیت هستند.

نظر شما چیست؟