اخبار لوازم خانگی

هدف اتحادیه جلب اعتماد عمومی است/رسیدگی به شکایات بدون پیش داوری

علی تاجیک با بیان اینکه اتحادیه صنف فروشندگان موبایل و لوازم خانگی از سال ۱۳۷۳ راه اندازی شده است افزود:تاکید ما در این صنف جلب رضایت اعضا و ارباب رجوع است و در این راه به تمامی الزامات قانونی،مالی و عملیاتی اعتقاد داریم.

admin | 7 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، علی تاجیک در گفتگو با مهر با بیان اینکه اتحادیه صنف فروشندگان موبایل و لوازم خانگی از سال ۱۳۷۳ راه اندازی شده است افزود:تاکید ما در این صنف جلب رضایت اعضا و ارباب رجوع است و در این راه به تمامی الزامات قانونی،مالی و عملیاتی اعتقاد داریم.

وی افزود:توسعه مشارکت و تقویت حس مسئولیت پذیری در همه کارکنان صنف در مقابل مشتریان و همکاران داخلی و نیز آموزش مستمر مدیران و همکاران اتحادیه و ارتقاء سطح دانش و آگاهی های تکنیکی و کیفیتی مرتبط با فعالیت ها از اهداف مهم اتحادیه است.

نایب رییس اتحادیه موبایل و لوازم خانگی ورامین با اشاره به اهمیت اختصاص منابع لازم جهت بررسی،رفع و پاسخگویی شکایات در حداقل زمان ممکن گفت:زمانی که مردم ببینند  برای شکایت های آن ها اهمیت قائل هستیم به ما اعتماد می کنند و اعتماد مردم بزرگترین سرمایه است.

مدیر دفتر بازرگانی تانیا ادامه داد:در این اتحادیه به شکایات مردمی بدون پیش داوری و به صورت منصفانه و منطقی و بدون دریافت هزینه و عدم افشای اطلاعات شاکیان رسیدگی می شود.

تاجیک اظهار داشت:از طرفی علل ریشه ای شکایات با هدف کاهش شکایات و اصلاح آن ها به صورت لحظه ای مورد رصد قرار می گیرد.

 

نظر شما چیست؟