اخبار لوازم خانگی

احتمالا گوگل پیکسل 2 بدون جک 3/5 میلی متری هدفون عرضه شود

به‌نظر می‌رسد گوشی‌هوشمند گوگل‌پیکسل 2 نیز همانند گوشی‌های آیفون ۷ و ۷ پلاس اپل بدون پورت ۳.۵ میلی‌متری هدفون عرضه خواهد شد.

admin | 7 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، اگر شایعات جدید صحت داشته باشند، احتمال دارد جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون در گوشی‌هوشمند گوگل پیکسل ۲ وجود نداشته باشد. این اطلاعات از جانب وب‌سایت 9to5Google و در سندی ارائه شده که به صورت عمومی امکان اشتراک گذاری آن وجود ندارد. بنابراین متاسفانه نمی‌توان صحت آن را در این لحظه تایید کرد. البته اگر این گفته واقعیت داشته باشد در آینده‌ی نزدیک به احتمال زیاد اطلاعات بیشتری در مورد آن به‌دست خواهیم آورد.

شاید شما هم مانند بسیاری دیگر امیدوارید که این خبر واقعیت نداشته باشد و گوشی گوگل پیکسل همچنان جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون را ارائه دهد. همانطور که می‌دانید دو گوشی‌هوشمند آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس از درگاه ۳.۵ میلی‌متری هدفون بهره نمی‌برند و بسیاری از کاربران امیدوارند که سایر شرکت‌ها به تقلید از اپل این درگاه پرکاربرد را از گوشی‌ها حذف نکنند. اگر گوگل تصمیم بگیرد که پورت یاد شده را حذف کند مطمئنا این اقدام بر سایر شرکت‌های تولیدکننده‌ی گوشی‌های هوشمند اندرویدی تاثیر خواهد داشت و در نتیجه شرکت‌های دیگر نیز همین روند را در تولید محصولات بعدی خود در پیش خواهند گرفت. در این بین می‌توان به کمپانی LeEco اشاره کرد که قبلا یک گوشی بدون جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون معرفی کرده است. اگر گوگل پورت یاد شده را در گوشی پیکسل ۲ حذف کند احتمالا از هدفون‌هایی در کنار این محصول استفاده خواهد کرد از طریق درگاه یواس‌بی نوع سی به گوشی متصل خواهند شد. این یعنی نمی‌توانید به طور همزمان در هنگام شارژ کردن گوشی از هدفون‌های خود استفاده کنید. البته مطمئنا برای این منظور دانگل‌هایی تولید خواهد شد ولی در هر صورت برای استفاده‌ی همزمان از هدفون و شارژر باید هر بار دانگل یاد شده را به دستگاه متصل کنید و همین موضوع برای بسیاری از افراد آزاردهنده است. هم‌اکنون دارندگان آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس با این نوع مشکلات آزاردهنده آشنایی دارند.

گوشی‌های هوشمند گوگل پیکسل ۲ بنا به اعلام شایعات، به صورت ضدآب تولید خواهد شد. مدیر بخش سخت‌افزار گوگل ریک اوسترلوه اخیرا تایید کرده که گوشی‌های سری پیکسل‌ ۲ در راه هستند. همانطور که احتمالا می‌دانید دو گوشی‌هوشمند گوگل پیکسل و گوگل پیکسل ایکس‌ال در ماه اکتبر سال گذشته معرفی شده‌اند و در آن زمان انتقادهایی در مورد قیمت بالا و طراحی این دو محصول به شرکت گوگل وارد آمد، اما با این حال بیشتر بازخوردها نسبت به این دو گوشی مثبت بود. گوشی‌های سری گوگل پیکسل ۲ احتمالا در سه‌ماهه‌ی چهارم سال جاری میلادی معرفی خواهند شد و تاکنون هیچ اطلاعاتی در مورد مشخصات فنی و قابلیت‌های یان محصولات فاش نشده است./زومیت/

نظر شما چیست؟