اخبار لوازم خانگی

مردم در خریدهای خود کالاهای ایرانی را اصل قرار دهند

فرماندار قم گفت: مردم در خریدهای خود اعم از لوازم خانگی، جهیزیه نوعروسان، تهیه مواد غذایی و پوشاک به تولیدات داخلی به عنوان اولویت اصلی توجه داشته باشند و بدانند خرید کالای ایرانی به اشتغال جوانان و پویایی اقتصاد کشور کمک بزرگی خواهد کرد.

admin | 7 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، رضا سیار در گفت و گو با ایرنا خاطرنشان کرد: با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل و رهنمودهای پیوسته ایشان مبنی بر کمک به تولید داخلی، مردم ولایتمدار ما باید به سمت کمک به تولیدات داخلی و خرید لوازم ایرانی پیش بروند.
وی گفت: مردم در طول سال بویژه در ایام عید نوروز، خریدهای خود را معطوف به کالاهای ایرانی کنند و با این اقدام خود به توان و ظرفیت های اقتصادی کشور کمک و کارگران و تولیدکنندگان کشورمان را حمایت کنند.
سیار بیان داشت: برخی انبارهای ما پر از محصولات داخلی است که در شرایط رکود قرار دارد، مردم با همت بالای خود و خرید این کالا ها، چرخه اقتصاد کشور را به راه بیاندازند.
وی ادامه داد: هزاران کارگر و تعداد زیادی سرمایه گذار در کارخانه های ما مشغول فعالیت هستند، اگر با همکاری مردم و استقبال آنها از تولیدات این کارخانه ها، استفاده کنیم و تولید داخلی جان بگیرد ما به خودکفایی خواهیم رسید.
فرماندار قم بیان داشت: در همه مناطق دنیا و انقلاب های مختلف، خودکفایی و استقلال زمانی رخ داده است که مردم نگاه خود را از کشورهای خارجی برگرداندند و به تولید داخلی خود قناعت کردند.
سیار گفت: برخی کشورهای در حال توسعه، با کیفیت بخشی به کالای داخلی، رقابت را به جایی رساندند که خود آنها به صادرکننده های قدر تبدیل شدند.
وی ادامه داد : دیدگاه های رهبرمعظم انقلاب علاوه بر ریشه های معنوی و فرهنگی، یک امر درست و مدیریتی است که در تمام دنیا با همین روش ها و مدل ها حرکت کرده و به توسعه رسیدند.
سیار گفت: ارتقای سطح عملی جامعه باعث توسعه تصاعدی در حوزه علم، صنعت و تولید می شود و این باید مورد توجه همه باشد.
وی ادامه داد: استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی بدون خودکفایی و خوداتکایی به توان داخلی نمی تواند محقق شود و نباید نگاه به بازار خارجی داشته باشیم و بگوییم کشورمستقل هستیم.
فرماندار قم گفت: همه باید نسبت به تولید داخلی عرق و تعصب داشته باشند.

نظر شما چیست؟