دکوراسیون منزل

مزایای درب اتوماتیک شیشه ای

درب شیشه ای اتوماتیک به دلیل داشتن دامنه ی وسیع محصولات از انعطاف بالایی برخوردار هستند که به همین دلیل برای هر وضعیت و موقعیت ساختمانی قابل استفاده هستند.

admin | 7 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، از نکات مثبت استفاده از این نوع درب ها می توان به زیبایی، باز شدن نرم و بی صدا، کاهش مصرف انرژی و امنیت بالا اشاره نمود. درب شیشه ای اتوماتیک به دلیل داشتن دامنه ی وسیع محصولات از انعطاف بالایی برخوردار هستند که به همین دلیل برای هر وضعیت و موقعیت ساختمانی قابل استفاده هستند.
 شاید تصور کنید که از کار افتادن درب های اتوماتیک در زمان قطع برق مشکلی بزرگ برای این نوع درب ها باشد. در صورتی که درب های اتوماتیک می توانند مجهز به یک باتری بک آپ باشند تا در زمان قطع برق، انرژی مورد نیاز برای باز و بسته شدن آن ها را فراهم آورد. این باتری ها پس از ورود جریان برق به ساختمان به صورت اتوماتیک شارژ و قابل استفاده مجدد می شوند.
 از آنجایی که در زمان عبور از درب های اتوماتیک نیازی به باز و بسته کردن درب به صورت دستی نیست، این نوع درب ها جهت استفاده افراد مسن و ناتوان و همچنین استفاده در ورودی آزمایشگاه ها و مکان های استریل بسیار کاربرد دارد.

منبع:تیام گستر

نظر شما چیست؟